کارگردان این نمایش روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به اینکه عوامل این نمایش برای به روی صحنه بردن این تئاتر سه ماه تمرین کرده اند، گفت: این تئاتر به صورت نمادین کار شده است به طوری که مخاطب می تواند با استفاده از نشانه های موجود در اثر به مفاهیم زنجیروار نهفته در نمایش دست پیدا کند.
مهرناز خوشنویس در خصوص داستان این موضوع اظهار کرد: فردی به نام جلال که عضو حزب مجاهدین خلق است، بعد از صحبت با معلم خود و احساس خلا درونی به اهداف حزب پشت می کند؛ او عملیات بزرگ پیش روی خود را ناتمام رها می کند و به امام رضا (ع) پناه می آورد.
وی اظهار کرد: همگروه های این فرد مکان مخفی شدن وی را پیدا کرده و او را به عملیات برمی گردانند اما با مخالفت جلال روبرو می شوند.
کارگردان نمایش 'زندگی شاید' با بیان اینکه رضا خوفی مشاور کارگردان و زاهد فیضی و محسن علی نژاد به ترتیب دستیاران اول و دوم کارگردان هستند، افزود: مهرناز خوشنویس، زاهد فیضی، امیر رادپور، مسعود کرمانی و سارا قلیزاده فرکوشی دراین نمایش به ایفای نقش پرداخته اند.
خوشنویس با اشاره به اینکه گروه هنری آوانسن طراحی دکور این نمایش را انجام داده است، ادامه داد: موسی همتی اجرای نور، آروین محمدی موسیقی و زاهد فیضی تهیه کنندگی این نمایش را برعهده دارند.
وی بیان کرد: سینا رحیمی مدیر صحنه و معصومه گوزلی و زهرا فیضی دستیاران صحنه این نمایش نمادین هستند.
به گزارش ایرنا مهرناز خوشنویس متولد 1367 شمسی در ارومیه بوده و کارشناس تصویربرداری از دانشگاه فرهنگ و هنر ارومیه است.
وی از سال 1386 شمسی با کار کودک 'شیر وفادار و روباه مکار' تجربه بازیگری خود را آغاز کرد و 6 سال سابقه همکاری با گروه 'رقص عروسک ها' در کارنامه هنری خود دارد.
وی از 2 سال پیش با همکاری و سرپرستی همسرش /رضا خوفی/ گروه هنری آوانسن را تشکیل داده و سه اثر قبل از نمایش 'زندگی شاید ' به روی صحنه برده است.
وی در نمایش های 'تشنه حقیقت'، 'ضیافت غیر منتظره'، 'نگهبان پیر مزرعه' و 'کرکس ها آواز نمی خوانند' به هنرنمایی پرداخته است.
وی همچنین عروسک گردانی در سریال های 'قصه های بابا اصلان '، ' داستان روستای گلمانرود' و 'نشون به اون نشون' را در سابقه هنری خود دارد.
خوشنویس پیش از این نمایش های 'فقط آسمان می داند '، 'جنس دوم'، 'رویای پشت بام ' و 'زنی که تابستان گذشته رسید ' را کارگردانی کرده است.
در افتخارات این هنرمند تقدیر جشنواره استانی بسیج و کارگردانی سوم جشنواره طلوع حوزه هنری به چشم می خورد.
7129/2093 ** خبرنگار: توحید محمودپور** انتشار دهنده: صابر چهرقانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.