رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان تکاب روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، با اعلام این خبر افزود : باربد صداقت کاراته کای شایسته از شهرستان تکاب در وزن 76 کیلوگرم در مسابقات کاراته قهرمانی آسیا در قزاقستان در رده سنی جوانان مدال طلا را از آن خود کرد.
رضا طلایی گفت: این کاراته کای تکابی برای قهرمانی در مسابقات آسیایی حریفانی از کشورهای قرقیزستان،مالزی و عربستان را پشت سرگذاشت و به فینال وزن 76 کیلوگرم رسید.
وی بیان کرد: باربد صداقت توانست در مبارزه نهایی مسابقات کاراته قهرمانی آسیا رقیبی از کشور قزاقستان را با شایستگی شکست داده و مدال طلای این دوره از مسابقات را نصیب خود کند.
وی اظهار کرد: این کاراته کای ملی پوش 17 ساله تکابی تاکنون در مسابقات بین المللی تهران،آذربایجان و پلن دوکن ترکیه و مسابقات بین المللی جام آزاد کرمانشاه به مقام قهرمانی دست یافته است.
پانزدهمین دوره مسابقات کاراته قهرمانی آسیا با شرکت بیش از 20 کشور به میزبانی کشور قزاقستان برگزار شد.
به گزارش ایرنا، فرماندار،امام جمعه،رئیس شورای شهر و مسئولان و روسای ادارات و روسای هیئت های ورزشی شهرستان تکاب در پیام های جداگانه ای قهرمانی این ورزشکار تکابی در مسابقات آسیایی را تبریک گفتند.
شهرستان تکاب با 78 هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان غربی واقع شده است.
مهمترین اخبار ایرنای کشور، آذربایجان غربی و جنوب استان را به صورت لحظه به لحظه از کانال خبری تلگرام این رسانه به آدرسirnamahabad@ دریافت کنید.
7514/3093**خبرنگار: امیر خالق نژاد **انتشار دهنده: پیمان پاکزاد
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.