به گزارش ایرنا حجت الاسلام و المسلمین جواد ارجمندی عصر روز چهارشنبه در همایش بزرگ صیانت از حریم خانواده که با حضور مسئولان و بانوان این شهرستان در سالن ورزشی انقلاب ارومیه برگزار شد، افزود: امنیت خانواده یکی از معیارهای مهم و ارزشی در جامعه است و از آن می توان به عنوان مرکز کنترل جامعه یاد کرد.
وی ادامه داد: دشمنان این مرز و بوم، حجاب و عفاف و خانواده را نشانه گرفته اند تا بتوانند از این طریق جوانان و خانواده ها را از نظر ایمان سست کنند؛ خانواده ها باید توجه ویژه به این مسئله داشته باشند.
وی اضافه کرد: ذکر خداوند، شریک زندگی، خانه و خانواده از معیارهای آرامش خانواده ها و جامعه است و باید در این زمینه همه نهادهای فرهنگی کمک کنند تا در جامعه اطلاع رسانی دقیق شود.
مدیر حوزه علمیه امام خمینی(ره) ارومیه با تاکید به فریضه امر به معروف و نهی از منکر در جامعه گفت: به جا آوردن این فریضه بسیار ضروری است و اگر به آن عمل نشود جامعه دچار زیان می شود.
حجت الاسلام و المسلمین ارجمندی افزود: فرهنگ حجاب باید در خانواده رواج یابد تا بتوانیم با تهاجمات فرهنگی که خانواده ها را نشانه قرار داده است، مبارزه کنیم.
به گزارش ایرنا پوشش اسلامی از احکام ضروری اسلام است، زیرا نص صریح قرآن بر آن گواهی می‏دهد، بنابراین هیچ مسلمانی نمی‏تواند در ضرورت حجاب تردید کند زیرا هم قرآن مجید به آن تصریح کرده است و هم روایات بسیاری بر وجوب آن گواهی می‌دهد.
6009/3072
** خبرنگار: یوسف رحیمی ** انتشار دهنده: علیرضا فولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.