مدیر درمان تامین اجتماعی آذربایجان غربی سال گذشته بیمارستان امام رضا، تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی رتبه ۷ کشوری را به جهت عملکرد و ارائه خدمات کسب کرد.
به گزارش ایسنا منطقه آذربایجان غربی، صادق اسمعیل زاده در نشست خبری با اصحاب رسانه که صبح امروز در سالن جلسات اداره کل تامین اجتماعی برگزار شد با اعلام این خبر گفت: بیمارستان ۲۵۶ تخت خوابی امام رضا ارومیه تنها بیمارستان تامین اجتماعی استان بوده که طی چند سال گذشته نیز پیشرفت و ارتقا چشمگیری داشته و توانسته رتبه ۷ کشوری را از میان ۷۰ بیمارستان تامین اجتماعی کشور کسب کند.
وی با بیان اینکه در سطح استان سازمان ما بیمارستان۲۵۶ تخت خوابی امام رضا ارومیه و چندین درمانگاه و پلی کلینیک در سطح شهرستان ها دارد اظهار کرد: ۳ پلی کلینیک تخصصی در ارومیه و سلماس، ۴ درمانگاه تخصصی در میاندوآب، خوی، نقده و بوکان، درمانگاه عمومی ماکو و ۲ د بیمارستان در ماکو و میاندوآب از جمله مراکز تحت پوشش هستند و از این بین ارائه خدمات کلیه مراکز درمانی در ماکو و میاندوآب به طور رایگان انجام می شود.
وی ادامه داد : در حال حاضر با بیش از یک هزارو ۳۰۰ مرکز درمانی طرف قرار داد هستیم و در سال گذشته نیز مبلغ حق پرداختی به این مراکز ۲۷۴ میلیارد تومان بوده است، همچنین حدود یک هزارو ۲۱۶ پرسنل، ۱۲۱ پزشک عمومی و ۷۵ پزشک متخصص در این مراکز با سازمان تامین اجتماعی همکاری می کنند.
اسمعیل زاده در خصوص طرح های  اجرایی در سال های آتی تصریح کرد: افتتاح بیمارستان ۵۰ تخت خوابی خوی تاپایان سال جاری، تاسیس درمانگاه تخصصی سردشت و تاسیس درمانگاه های تخصصی پیرانشهر و شاهین دژ در اولویت برنامه سال ۹۷ از اهم طرح های اجرایی سال های آتی در این استان است.
وی با اشاره به اینکه روند مراجعه به مراکز درمانی کل استان از سال ۹۱ افرایشی بوده است خاطر نشان کرد: تعداد زایمان های سزارین و طبیعی نیز به دلیل ارائه خدمات و عمل های رایگان سایر بیمارستان ها از سال ۹۳ روند کاهشی را داشته است.
مدیر کل درمان تامین اجتماعی آذربایجان غربی اذعان کرد: تامین اجتماعی استان آذربایجان غربی طی یک سال گذشته توانست رتبه ۸ خدمات دندانپزشکی و رتبه ۶ در حوزه ویزیت پزشکان متخصص را به خود اختصاص دهد.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.