مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان آذربایجان غربی از میزبانی استان برای اجرای سه رویداد مهم فرهنگی ، مذهبی و گردشگری خبر داد .

به گزارش ایسنا منطقه  آذربایجان غربی، جلیل جباری در جمع خبرنگاران با اعلام این مطلب گفت: در نیمه اول مرداد ماه سال جاری آذربایجان غربی میزبان سه رویداد مهم کشوری و بین المللی است که امیدواریم بتوانیم با همکاری یکدیگر میزیان شایسته ای برای این رویداد ها باشیم.

وی افزود: اجرای صحیح و بی عیب و نقص این برنامه ها بر کیفیت آن ها افزوده و رضایتمندی شرکت کنندگان را به همراه خواهد داشت.

جباری تفکیک وظایف و مسئولیت ها را برای پیشبرد امور ضروری دانسته و تصریح کرد: باید براساس برنامه ریزی های انجام شده حرکت نمود تا از اتلاف انرژی های انسانی و مالی جلوگیری شود.

مدیرکل میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری استان آذربایجان غربی تاکید کرد: تقسیم وظایف از مهم ترین بخش اجرای این برنامه هاست و امیدواریم با تفکیک برنامه ها بتوانیم مسئولیت همکاران را به نحو احسن تقسیم نمائیم.

به گزارش ایسنا، بر طبق تقویم سالیانه، هر سال در نیمه اول مرداد ماه، مراسم آئینی- زیارتی ارامنه جهان در بنای تاریخی قره کلیسای چالدران برگزار می شود که اداره کل میراث فرهنگی استان یکی از دستگاههای اجرائی ذی ربط و خدمات رسان می باشد. این مراسم بمدت سه روز از پنجم لغایت هفتم مرداد خواهد بود.

از سوی دیگر، چهارمین نمایشگاه سراسری صنایع دستی با حضور هنرمندان شاخص و برتر صنایع دستی و هنرهای بومی استانهای مختلف کشور، به میزبانی شهر ارومیه و به مدت پنج روز از تاریخ نهم لغایت سیزدهم مرداد برپا خواهد شد.

هم چنین، جشنواره منطقه ای سفره ایرانی- غذاهای بومی و محلی با مشارکت استانهای اردبیل، زنجان، آذربایجان شرقی و غربی و به میزبانی ارومیه، بمدت سه روز از 4 مرداد ماه لغایت 6 مرداد ماه 96 برگزار می شود.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.