معاون فرهنگی و اجتماعی اوقاف و امور خیریه آذربایجان غربی گفت: طرح تابستانی  نشاط معنوی در 12 امام زادگان و بقعه متبرکه استان برگزار می شود.

حجت الاسلام داوود میرزایی در گفت و گو با خبرنگار ایسنا منطقه آذربایجان غربی افزود: طرح نشاط معنوی در12 امام زاده استان و در  5 شهر ارومیه، سلماس،خوی، میاندوآب و چایپاره در قالب اردوهای یک روزه آموزشی و تفریحی برگزار می شود.

وی به هدف از اجرای این طرح اشاره کرد و گفت: این طرح با هدف غنی سازی اوقات فراغت تابستانی نوجوانان و استفاده حداکثری از برنامه های آموزشی، فرهنگی در فضای معنوی بقاع متبرکه استان اجرا می شود.

حجت الاسلام میرزایی با اشاره به زمان آغاز طرح نشاط تابستانی در امام زادگان آذربایجان غربی تصریح کرد: این طرح از نیمه دوم تیرماه آغاز و تا اواخر مرداد ماه ادامه خواهد داشت.

معاون فرهنگی و اجتماعی اوقاف و امور خیریه آذربایجان غربی با بیان اینکه مبلغینی از قم برای هدایت این طرح به استان اعزام می شوند اظهار کرد: انواع برنامه های ورزشی، تفریحی، کلاسهای انس با قرآن، آشنایی با امام زادگان،کلاسهای تصحیح قرائت قرآن و مسابقات بین دانش آموزی بخش از برنامه های این طرح در تابستان خواهد بود.

وی گفت: در طرح تابستانی نشاط معنوی خواهران و برادران دانش آموز مقاطع ابتدایی تا متوسطه مخاطب این طرح هستند.  


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.