آخرین جلسه دادگاه رسیدگی به پرونده قتل خانوادگی ۷ نفره سلماس با حضور مراجع قانونی و شاهدان پرونده برگزار شد.

به گزارش ایسنا منطقه آذربایجان غربی، روز پنجشنبه ۸ تیر ۹۶ ، ساعت ۱۰:۳۰ جلسه دادگاه پرونده قتل در شعبه یک دادگاه کیفری یک شهرستان خوی به ریاست حسن زاده ریاست دادگستری خوی و با حضور قضات، اعضای دفتری دادگاه ، تمامی اولیای دم، قاتل، وکلای دو طرف و شاهدان محل جنایت برگزار گردید .

ابتدا در شروع جلسه ، کیفرخواست توسط دادستان سلماس قرائت شد و توضیحات و دفاعیات لازم از کیفرخواست هم توسط وی انجام شد سپس شاهدان جنایت اظهارات خود و آنچه را که دیده بودند بیان کردند .

سپس ریاست جلسه علت قتل عام و جنایت را از قاتل پرسید که قاتل پاسخ‌های بی‌ربط و مبهمی در قالب دفاعیات خود در بیش از 4 ساعت بیان نمود و در این بین چند اتهام هم به چندین نفر وارد کرد که در نهایت همه دفاعیات و همه اتهامات وارده به برخی افراد توسط قضات محترم به طور کامل رد شد .

در نهایت سلامت روحی و روانی و تعادل قاتل در زمان وقوع جنایت بنا به نظریه‌های پزشکی قانونی ، کمیسیون پزشکی ، تیم روانپزشکی، اظهارات قاتل، اظهارات شاهدین محل جنایت و تناقض‌های شدید در گفته‌های قاتل، احراز گردید و باتوجه به عدم ادله لازم هرگونه شائبه عدم تعادل روحی و روانی قاتل از سوی قضات محترم رد شد .

این جلسه پس از ۸ ساعت با حضور حدود ۶۰ نفر از جمله ۱۰ شاهد و حدود ۲۵ نفر از افرادی که ذینفع نبودند در ساعت ۱۸:۳۰ به اتمام رسید و ختم رسیدگی اعلام گردید و پرونده در مرحله صدور حکم قرار گرفت .

به گزارش ایسنا؛ نیمه شب 26 اردیبهشت ماه 96 تمام اعضای خانواده ای در سلماس از جمله یک نوزاد 40 روزه توسط (م.الف) داماد خانواده به قتل رسیدند و موجی از ناراحتی و بهت و اندوه را در بین مردم بوجود آورد.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.