فرهاد ذهابی روز چهارشنبه در جلسه کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی هفته مبارزه با مواد مخدر مهاباد، اظهار کرد: کار مستمر رسانه ای و فرهنگی موجب نتیجه بخش شدن فعالیت و حصول نتیجه می شود.
وی با اشاره به تنوع برنامه های هفته مبارزه با مواد مخدر در شهرستان از مدیران دستگاه ها خواست تا با اطلاع رسانی مناسب و ترتیب دادن نشست های مطبوعاتی و رادیو تلویزیونی عملکرد و برنامه های خود را توضیح دهند.
ذهابی بیان کرد: هفت کمیته برای برگزاری و اجرای برنامه های مربوط به هفته مبارزه با مواد مخدر که باید تا 20 تیر اجرایی شود در شهرستان مهاباد تشکیل شده است.
مسئول امور اجتماعی فرماندار مهاباد نیز در این جلسه گفت: اجرای برنامه های مختلف بدون اطلاع رسانی و خبررسانی به منزله انجام نشدن کار است و بی تاثیر خواهد بود.
خشایار صنعتی بیان کرد: تاثیر اقدامات رسانه ای و فرهنگی ماندگار است و برنامه های پیش بینی شده را با گذشت زمان محقق می کند.
وی همچنین اقدامات با ارزش و تاثیرگذار تشکل های مردم نهاد را در پیشگیری از اعتیاد به مواد مخدر و مبارزه با آنها را از دیگر اقداماتی دانست که بسیاری از مشکلات این حوزه را برطرف می کند.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مهاباد نیز در این جلسه گفت: نمایشگاه عکس با نمایش 80 اثر با موضوع اعتیاد به مواد مخدر فردا/پنجشنبه/ ساعت 18 در پارک ملت مهاباد برگزار می شود، این نمایشگاه تا 20 تیر در جنب شهرداری نیز برپا خواهد بود.
قادر مرادی اظهار کرد: اجرای تئاتر خیابانی با نام 'پیشینگای ژین' به کارگردانی امیر راضی علیایی برای جوانان و نوجوانان در خصوص عواقب اعتیاد از دیگر بخش های برنامه خواهد بود.
وی افزود: هدف از اجرای این برنامه های فرهنگی آگاه سازی جوانان نسبت به مضرات مصرف مواد مخدر و توجه به جنبه هشداری و پیشگیری از اعتیاد به این مواد است.
هفته مبارزه با مواد مخدر تا 20 تیر ادامه دارد.
مهمترین اخبار ایرنای کشور، آذربایجان غربی و جنوب استان را به صورت لحظه به لحظه از کانال خبری تلگرام این رسانه به آدرسirnamahabad@ دریافت کنید.
3093**انتشار دهنده: پیمان پاکزاد
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.