مدیر کل تبلیغات اسلامی آذریایجان غربی گفت: نماز عید فطر در مصلی ها اقامه می شود.

حجت الاسلام محمد داداش زاده در گفت و گو باخبرنگار ایسنا منطقه آذربایجان غربی افزود: طبق تصمیمات گرفته شده و حفظ مرکزیت،اولویت اصلی حضوردر مصلی ها بوده و نماز عید فطر امسال در  شهرها در مصلی و در مساجد روستاهای استان اقامه می شود.

وی تصریح کرد: اقامه نماز عید فطر توسط ائمه جماعات و روحانیون مبلغ اعزامی به روستاها انجام می شود.

حجت الاسلام داداش زاده با بیان اینکه نماز عیدفطر امسال همانند سالهای قبل در مصلی ارومیه توسط حجت الاسلام سید مهدی قریشی اقامه می شود خاطر نشان کرد:مراسم دعا از ساعت ۶صبح روز عید، در مصلی اغاز و ساعت ۷صبح نماز عید فطر اقامه می شود.

وی با بیان اینکه وقت نماز عید فطر از اول آفتاب روز عید است، گفت: در عید فطر مستحب است انسان بعد از بلند شدن آفتاب افطار کند و زکات فطره را داده و نماز عید را به جا آورد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی با بیان اینکه مومنان به پاس یک ماه روزه داری با حضور در نماز عید سعید فطر بندگی خود را در آستان خداوند ابراز می‌کنند، تصریح کرد: برگزاری باشکوه نماز عید فطر و حضور آحاد مسلمانان در آن نمادی از وحدت مسلمین محسوب می‌شود.

حجت الاسلام داداش زاده اظهار کرد: خداوند در روز عید، در رحمت خویش را به روی تمامی بندگان می گشاید از این رو انسان ها فرصت این را دارند تا از بخشش و رحمت الهی بهره مند شوند.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.