به گزارش ایرنا تقی کهوریان روز دوشنبه در جلسه شورای فنی آذربایجان غربی با اشاره به اجرای پروژه های برج آبگیر خط انتقال آب خام به تصفیه خانه و تصفیه خانه شهری مهاباد افزود: با توجه به اینکه تصفیه خانه این شهر عمر بیش از 40 سال داشت، باید ایستگاه جدیدی را در این منطقه راه اندازی می کردیم که روند اجرایی آن از سال 94 شروع شده است.
وی ادامه داد: این 2 پروژه بیش از 70 درصد پیشرفت فیزیکی داشته و تا کنون بیش از 100 میلیارد ریال برای آن ها هزینه شده است که با توجه به اهمیت پروژه ها باید تا پایان سال 96 عملیات بهره برداری از این پروژه ها آغاز شود.
وی اظهار کرد: از اولویت های دیگر شورای فنی در سال جاری رسیدگی و حل مشکلات جاده های ارتباطی به ویژه نقاط حادثه خیز است که با جدیت آن را پیگیری می کنیم.
معاون امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی اظهار کرد: رسیدگی به پروژه راه های ارتباطی و اماکن ورزشی نیمه کاره شهرستان مهاباد نیز باید ساماندهی شود و اگر اداره ای توان رسیدگی ندارد باید پروژه را واگذار کند.
کهوریان با اشاره به مشکلات اجرایی 14 پروژه شهرستان مهاباد گفت: در هفته اول بعد از ماه مبارک رمضان هیات شورای فنی استان به مهاباد سفر می کند تا از نزدیک در جریان مشکلات قرار گیرد و حل مشکلات این پروژه ها تسریع شود.
وی با اشاره به مشکلات آب روستاهای شهرستان مهاباد اضافه کرد: بهسازی پروژه آبرسانی کشاورزی روستاهای حوضه آبریز دریاچه ارومیه، مرکز غربالگری بیماران سرطانی بیمارستان امام خمینی مهاباد از اولویت های این شوراست و ادارات ذیربط برای تسهیل این امر اقدامات لازم را انجام دهند.
در این جلسه در خصوص طرح های اجرایی مدرسه هشت کلاسه روستای خورخوره، پروژه پوشش بتی کانال روستای حاجی خوش مهاباد، کمربندی کانی صوفی رشید، مرکز خدمات جامع سلامت شهری و مشکلات اجرایی این طرح ها بحث و بررسی شد.
شورای فنی بالاترین مرجع برای رسیدگی به وضعیت طرح های نیمه تمام و اجرا شده در هر استان است.
8135 2093/ **خبرنگار: شهین بیدادرس ** انتشار دهنده: صابر چهرقانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.