به گزارش ایرنا حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی عصر شنبه در شورای اداری آذربایجان غربی افزود: این کتاب یکی از منابع مهم مسلمانان و به ویژه شیعیان به شمار می رود که در موعظه، بسیار موثر و قابل تکیه است.
وی با ابراز تاسف از اینکه نهج البلاغه در جامعه مظلوم واقع شده است، اظهار کرد: مطالعه این کتاب از سوی مسلمانان ضرورت دارد.
حجت الاسلام والمسلمین قریشی همچنین بیان کرد: خداوند به بندگان خود وعده بخشش داده و آیات قرآنی بسیار امیدوار کننده و بیان کننده رحمت خداوند است.
وی با اشاره به مصادیق رحمت الهی گفت: هرکسی تقوای الهی پیشه کند خداوند برای او راه خروج از فتنه ها را نشان داده و قوه تمیز بدی از خوبی ها و حق از باطل را به وی اعطا می کند.
نادر صفرزاده، معاون توسعه منابع انسانی استاندار آذربایجان غربی نیز در این نشست گفت: نظام اسلامی ایران به قدر کافی در طول عمر خود شاهد ترورها بوده است و مقابله با این امر هوشیاری شهروندان را می طلبد.
صفرزاده با اشاره به اینکه آذربایجان غربی با مشارکت 70 درصدی جزو استان های شاخص کشور در انتخابات دوزادهمین دوره ریاست جمهوری بود، گفت: این موضوع برای مدیران پیامی دارد و آن اینکه فعال تر از گذشته نسبت به بازتاب فعالیت های دولت در حوزه خود اقدام کنند.
وی با اشاره به سیل اخیر در استان نیز گفت: وظیفه مسئولان است تا از کسانی که خسارت دیده اند، حمایت کرده و در کنار مردم باشند.
صفرزاده افزود: حوادث و تلفات در همه جای دنیا رخ می دهد و نباید در چنین مواردی سیستم اجرایی را با برخی موارد حاشیه ای تضعیف کرد.
به گزارش ایرنا شورای اداری آذربایجان غربی در استانداری آذربایجان غربی با حضور مسئولان ادارات دولتی استان برگزار شد و مدیران کل کمیته امداد امام خمینی (ره)، راه و شهرسازی و ناظر گمرکات آذربایجان غربی ارائه گزارش کردند.
7125/3072
** خبرنگار: طاهره نوید آرین ** انتشار دهنده: علیرضا فولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.