استاندار آذربایجان غربی گفت: انتقال فرهنگ انقلاب به نسل جوان آنها را برای مسئولیت پذیری در آینده آماده تر می کند.

به گزارش ایسنا منطقه آذربایجان غربی، قربانعلی سعادت در جلسه شورای آموزش و پرورش استان که عصر امروز در استانداری برگزار شد اظهار کرد: هر قدر بتوانیم فرهنگ انقلاب اسلامی به صورت های مختلف از جمله جشنواره ها و مسابقات قرآنی، علمی و ورزشی منتقل کنیم به همان اندازه می توانیم آنها را برای مسیولیت پدیری نقش های خود در آینده کشور آماده سازیم،همچنین در این راستا مجموعه تعلیم و تربیت استان نیز باید در مسیر انتقال فرهنگ انقلاب به دانش آموزان تلاش کند.

وی ادامه داد: عملکرد خیرین مدرسه ساز قابل ارزشگذاری مادی نیست و خیرین در راستای تلاش های بی بدیل خود در امر مهم ساخت مدارس از اجر معنوی بالایی برخوردار هستند.

فریدون سید مصطفوی، مدیر کل آموزش و پرورش استان نیز در این جلسه با بیان اینکه بیش از یک هزارو 800 مدرسه در سطح استان در روز انتخابات جز حوزه های اخذ رای بوده است گفت: در این حماسه مهم 15 هزار معلم و فرهنگی، حدود دو هزار کامپیوتر، 120 خودرو و ده هزار میز و سایر امکانات در اختیار برگزار کنندگان این برنامه از سوی اداره آموزش و پرورش استان اختصاص یافت.

وی در خصوص برنامه های فراغت دانش آموزان گفت: در سال جاری حدود 3هزار دانش آموز در برنامه های متنوع این سازمان از جمله تقویتی، علمی، ورزشی، هنری، فرهنگی و معرفتی شرکت می کنند.

سید مصطفوی تصریح کرد: با اتمام امتحانات دانش آموزان در سه مقطع تحصیلی، 75 کانون ورزشی با رشته های مختلف ورزشی اعم از بدمینتون، شنا، هندبال، والیبال، بسکتبال و ... تا پایان شهریور ماه و شروع مدارس فعالیت خواهند کرد.

در ادامه جلسه به گزارش عملکرد و اهمیت برنامه ها و مسابقات تابستانی از سوی معاونین پرداخته شد.

Normal 0 false false false EN-US X-NONE FA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin-top:0cm; mso-para-margin-right:0cm; mso-para-margin-bottom:10.0pt; mso-para-margin-left:0cm; line-height:115%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin;}
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.