داریوش نصر روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با تاکید بر اینکه این مساکن در شهرستان های ارومیه، مهاباد و سردشت در مقایسه با سایر شهرستان های استان با مشکلات بیشتری مواجه است، افزود: تاکنون چهار هزار و 574 واحد از مساکن مهر ارومیه به متقاضیان تحویل داده شده است.
به گفته وی کلیه طرح ‌های مسکن مهر آذربایجان غربی به جز شهرهای ارومیه، مهاباد و سردشت باید تا پایان شهریور سال جاری به اتمام برسد و به متقاضیان تحویل داده شود .
وی با تاکید بر لزوم نظارت مستقیم و مستمر بر روند اجرای طرح‌های مساکن مهر این استان ادامه داد: طرح های مسکن مهر این استان تا پایان سال جاری تکمیل می شود.
به گزارش ایرنا معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی نیز پیش از این گفته است که دولت تدبیر و امید با وجود مشکلات اعتباری و همچنین جا نمایی و احداث نامناسب مسکن مهر در دولت گذشته، خود را متعهد به حل مشکلات این مساکن در استان می داند.
حدود 40 هزار واحد مسکن مهر در آذربایجان غربی احداث شده که با تلاش دولت تدبیر و امید، بیش از 90 درصد این واحدها تاکنون به بهره برداری رسیده است.
با وجود بهره برداری از این واحدها، به علت جا نمایی نامناسب مساکن مهر در آذربایجان غربی در دولت گذشته بسیاری از آنها با مشکل دفع فاضلاب و احتمال خسارت در زمان سیلاب مواجه است.
6009/3072
** خبرنگار: یوسف رحیمی ** انتشار دهنده: علیرضا فولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.