نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت: دشمنان ایران در مقابل توان نظامی کشور هیچ جایگاه و قدرتی ندارند.

روح الله حضرت پور در گفت و گو با خبرنگار ایسنا منطقه آذربایجان غربی با اشاره به ناامنی های موجو د در کشورهای منطقه افزود: گروهک های تروریستی به شکل سازمان یافته با نفوذ در داخل شهرها به  جنگ با حکومت ها و کشورهای منطقه مشغولند در حالی که در ایران به دلیل اقتدار نظامی بالا و مدیریت مقام معظم رهبری هیچ گروهک و دشمنی توان مقابله با نیروهای نظامی ما راندارد.

وی ادامه داد: نیروهای خودفروخته با وجود تحرکاتی در منطقه هنوز در مقابل توان نظامی ایران قدرت عرض اندام را نداشته و نخواهند داشت چراکه نیروهای مسلح ما این دشمنان خودفروخته را تا ان سوی مرزها دنبال کرده و انتقام خون شهیدان را خواهد ستاند.

حضرت پور دشمنان و معاندین ایران اسلامی را بسیارحقیر تر از رودرویی با نظام اسلامی دانست و تصریح کرد: نظام جمهوری اسلامی اجازه پایمال کردن خون جوانان را نخواهد داد و زمانی که در جنگال نیروهای منتقم ما گرفتار شدند حتی دلارهای سعودی ها نیز به فریادشان نخواهد رسید.

وی اقدامات دشمنان و تروریست های منطقه از ایجاد شرارت در مرزهای کشور را دست آویز قدرتهای متخاصمی چون امریکا عنوان کرد و خاطر نشان کرد: واقعیت این است که این گروهک ها جیره خوار دشمنان نظام اسلامی بوده و از سوی دلارهای نفتی که خرجشان می شود پشتیبانی می شوند.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دشمنان نظام هیچ هویت و آرمانی در ایجاد این درگیری ها در مرزهای کشور ما ندارند افزود: اینها ملعبه دست دشمنان قدرتهای متخاصم ایران هستند و از هیچ تلاشی برای ناامن جلوه دادن کشور ما دریغ نمی کنند.

وی از ایران به عنوان کشوری امن منطقه یاد کرد و گفت: ایران اسلامی به عنوان لنگرگاه ثابت در منطقه است و دشمنان درصدد برهم زدن این امنیت حاکم هستند.

حضرت پور انتخابات پرشور اخیر را خاری درچشم دشمنان دانست و افزود: بدون شک دشمنان ایران با ایجاد درگیری ها و ناامنی در مرزهای کشور قصدی جز تلخ کردن کام مردم پس از بپاخیزی ملت درراستای تثبیت حاکمیت نظام را ندارند.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.