به گزارش ایرنا، در این مسابقات که از روز شنبه ششم خرداد ماه جاری آغاز شده است تیم های شرکت کننده در چهار گروه چهار و پنج تیمی شرکت دارند.
در گروه یک این مسابقات تیم‌ های کیا اسپورت، جوانان 9 دی، جوانان بالو و علیزاده یک قرار دارند و تیم‌های آذرباتری، علیزاده 2، دهیاری قره‌حسنلو و نوجوانان هیات والیبال در گروه دوم رقابت های خود را آغاز کرده اند.
در گروه 3 تیم‌های راهداری، حمید انوری، نیارو، کالای ورزشی میلاد و شرکت اروم دردانه و در گروه چهار نیز تیم های موزیک آذربایجان، شیرینی طلاچین، هیات ورزش همگانی، منطقه آزاد ماکو و صنایع چوب سینا حضور دارند.
بر اساس برنامه ریزی مسئولان هیات والیبال این مسابقات به صورت هر شب 2 مسابقه پس از افطار برگزار می شود.
مرحله مقدماتی به صورت دوره ای است و دور بعدی مسابقات به صورت حذفی برگزار می شود تا چهره چهار تیم راه یافته به مرحله نهایی مشخص شود.
در دیدارهای شب اول تیم راهداری 2 بر صفر شرکت دردانه را پشت سر گذاشت و تیم زنده یاد سعید هاشمی با نتیجه مشابه مقابل کالای ورزشی میلاد به برتری رسید.
در دومین شب مسابقات نیز تیم شیرینی طلائیه 2 بر یک منطقه آزاد ماکو را شکست داد و موزیک آذربایجان در 2 ست متوالی صنایع چوب سینا را مغلوب کرد.
اکبر شرقی و مهدی احمدی به ترتیب مسئولیت سرپرستی فنی و کلی این رقابت ها را بر عهده دارند.
حضور پیشکسوتان والیبال ارومیه و پرشور هوداران نقش بسزایی در بالا بردن سطح کیفی این رقابت ها دارد.
به گزارش ایرنا، شهر ارومیه با 60 سال قدمت در رشته والیبال و داشتن بیش از 20 مربی بین المللی سابقه درخشانی در والیبال کشور دارد.
تماشاگران والیبال ارومیه از هر قشری حضور دارند و اغلب آنها والیبال بلد هستند و همچون یک کارشناس خبره این رشته را تحلیل و تفسیر می کنند.
7125/2093 **خبرنگار: طاهره نوید آرین ** انتشار دهنده: صابر چهرقانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.