شهردار خوی از تبدیل شهر خوی به کارگاه بزرگ عمرانی خبر داد.

محرم اکبرزاده در گفت و گو با خبرنگار ایسنا منطقه اذربایجان غربی،  با اشاره به تلاش شهرداری در پیشبرد برنامه های عمرانی اظهارکرد: از آغاز سال جاری برنامه ریزی های عمرانی در راستای اجرای پروژه های عمرانی در مناطق مختلف شهر صورت گرفته و شهر خوی تبدیل به کارگاه عمرانی شده است.

وی با اشاره به تلاش شهرداری برای اجرای همزمان پروژه های کلان عمرانی و پروژه های عمرانی روزمره اضافه کرد: پروژه ارزشمند احیای باغ دلگشا از جمله پروژه هایی است که خواهد توانست بعنوان یکی از ظرفیت های مناسبی در حوزه رفاهی شهروندان و گردشگران بوده و احیای این باغ و احداث عمارت قدیمی یکی از مهمترین پروژه های عمرانی شهرداری است که از اقدامات عمرانی آن از اواسط اردیبهشت ماه آغاز شده است.

شهردار خوی گفت: در حال حاضر زیر سازی بخشی از این باغ و جدول گذاری آن در دست اجراست.

شهردار خوی تاکید کرد: اصلاح، باز سازی و ایجاد پارک دروازه سنگی با طراحی جدید نیز در دستور کار قرار گرفته و در حال حاضر آماده سازی، برداشت، و جدول گذاری بخشهای این پارک قدیمی نیز انجام می شود.

اکبرزاده گفت: در ساماندهی و بازسازی این پارک، فضای ویژه بازی کودکان با کف پوش اختصاصی، مسیر پیاده راه ، پیاده رو ، فضای سبز و محوطه ورزش و نصب تجهیزات ورزشی پیش بینی شده است.

وی در ادامه افزود: اصلاح هندسی میدان معلم در حال اتمام بوده و ایجاد دوربرگردان های قبل از ورود به این میدان انجام می شود.

وی همچنین تاکید کرد: ایجاد میدان جدید در خیابان امام خمینی نیز مراحل پایانی خود را طی کرده و ساماندهی این خیابان با اصلاح پیاده روها، اجرای پروژه های سنگ فرش پیاده روها، جدول گذاری جوی آب و اصلاح و آسفالت ریزی و جدول گذاری تقاطع 20 متری یهمن و خیابان امام خمینی(ره) همچنان ادامه دارد.

اکبرزاده گفت: پروژه فاز اول تفرجگاه فنائی نیز در دست اجرا بوده و آبنمای بزرگ این تفرجگاه نیز در دست اتمام می باشد.

وی با اشاره به ساماندهی باغ ملا ( ملا باغی) افزود: یکی از دغدغه های شهرداری طی سالهای گذشته این باغ بوده و ساماندهی ملا باغی در دستور کار قرار گرفته و در حال حاضر جدول گذاری های آن انجام می شود.

شهردار خوی گفت: پروژه بزرگ ساماندهی کمربندی شهید حجازیفر و ایجاد باند فضای سبز نیز همچنان در دست اجرا بوده و یکی از مهمترین پروژه های اخیر در راستای ساماندهی کمربندیها و ورودی های شهر اجرا می شود.

وی گفت: باند فضای سبز در بخش میانی این کمربندی در حال اجراست و ایجاد دور برگردانهای لازم در کمربندی انجام شده و آسفالت ریزی  بخش های مختلف  هم اکنون انجام می شود.

اکبرزاده همچنین خاطر نشان ساخت: یکی از پروژه های عمرانی شهرداری در حوزه معابر، زیر سازی، آماده سازی، جدول گذاری و آسفالت ریزی خیابان شهید جبلی و کوچه های منتهی به این خیابان می باشد.

وی گفت: 6500 متر مربع زیر سازی در این خیابان انجام شده و آسفالت ریزی آن در دست اقدام می باشد.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.