به گزارش خبرآنلاین آذربایجان غربی، عباس حسن خانی در جلسه مشترک با جمعی از کاندیداهای معترض به روند برگزاری انتخابات شوراها گفت: ما امانت دار آرای ملت عزیز ایران و بخصوص مردم ارومیه هستیم که از بامداد تا نیمه شب ۲۹ اردیبهشت ماه پای صندوق های رای حضوری حماسی داشتند.
وی افزود: مشارکت بالای مردم در انتخابات موجب تقویت امنیت نظام شد و نباید با ایجاد شبهه در نتایج و روند برگزاری انتخابات، اراده جامعه را زیر سوال برد.
فرماندار ارومیه تصریح کرد: در حدود ۸۰۰۰ نفر به عنوان عوامل اجرایی، نظارت و بازرسی، وظیفه برگزاری انتخابات در شهرستان ارومیه را بر عهده داشتند.
حسن خانی گفت: به دقت و سلامت انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا در ارومیه اطمینان کامل دارم.
وی افزود: حدود ۸۰ درصد از عوامل اجرایی انتخابات را قشر فرهنگی و فرهنگیان عزیز تشکیل می دادند که همین امر می تواند متضمن سلامت انتخابات باشد.
فرماندار ارومیه تصریح کرد: اولویت اعلام نتایج با انتخابات ریاست جمهوری بود و به همین دلیل نتایج انتخابات شورای اسلامی شهر ارومیه پس از نتایج ریاست جمهوری و با اندکی تاخیر اعلام شد.
حسن خانی گفت: هیچ کمبود و محدودیت تعرفه ای در هیچ کدام از شعب اخذ رای شهرستان ارومیه نداشتیم و اخذ رای از مردم تا آخرین لحظات ادامه داشت.
وی افزود: از تمامی عزیزانی که در برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا در ارومیه زحمت کشیدند تشکر ویژه دارم.
وی اضافه کرد: برخی از معترضین به روند برگزاری انتخابات بخصوص در برهه تبلیغات، خودشان نیز تخلفات متعدد تبلیغاتی داشتند، که به مراجع ذیربط گزارش شده است.
فرماندار ارومیه تصریح کرد: اعتراضاتی که به دست فرمانداری ارومیه رسیده حتما مورد بررسی قرار خواهد گرفت و ما خودمان را در برابر تک تک آرای کاندیداها مسئول می دانیم.

 

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 658440
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.