** مشت حضور در ساعات اولیه نمونه خروار برای خلق حماسه ای ماندگار
نخستین ساعات برگزاری انتخابات روز جاری در آذربایجان غربی، نمونه ای از حضور پرشور مردم در این دوره از انتخابات است و نوید روزی پر از حضور و حماسه در سراسر کشور و به ویژه آذربایجان غربی و شهر ارومیه را گوشزد می کند.

** من اگر برخیزم، تو اگر برخیزی، همه برمی خیزند / سنگ تمام اهل تسنن برای حضور در انتخابات
حضور مردم از ساعات اولیه رای گیری در پای صندوق های رای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا، انتخاباتی پرشور و با نشاط را نوید می دهد و بنا به اظهار رای دهندگان اثر انگشت خود را پای برگه های رای اثری ماندگار دررقم خوردن سرنوشت کشور می دانند.

** جلوه های برادری و همزیستی مسالمت آمیز اقوام و ادیان در انتخابات
همزیستی مسالمت آمیز همه اقوام و ادیان در قالب تجربه سیاسی و اجتماعی مشترک و بهره مندی برابر از حقوق شهروندی همواره مورد تاکید بوده و این مهم در انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر روستا در سرزمین رنگین کمان اقوام و ادیان - آذربایجان غربی- جلوه ای ویژه یافته است.

** تکاپوی جامعه ورزشی آذربایجان غربی برای خلق حماسه ای ماندگار
جامعه ورزشی آذربایجان غربی با حضور یکپارچه در پای صندوق های رای گویا این بار به دنبال پیروزی به نفع ملت در عرصه انتخابات هستند و مشارکت حداکثری ملت را زمینه ساز این پیروزی به شمار می آورند.

** تجلی مشارکت پذیری اقلیت های دینی آذربایجان غربی در انتخابات
اقلیت های دینی آذربایجان غربی در نخستین ساعت های آغاز رای گیری در روز جاری بار دیگر وفاداری خود را به کشور نشان دادند و با حضوری پرشور در پای صندوق های رای احساس تعلق خود را نسبت به سرزمین ابا و اجدادی خود به نمایش گذاشتند.

** نماینده ولی فقیه: حضور حداکثری مردم در انتخابات ضامن اقتدار و امنیت کشور است
ارومیه- ایرنا- نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه گفت: شرکت در انتخابات یک وظیفه ملی و همگانی بوده و اقتدار کشور و امنیت نظام در گرو حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رای است.

** رئیس ستاد انتخابات: مردم آذربایجان غربی مشارکت 68.2 درصدی را به نمایش گذاشتند
رئیس ستاد انتخابات آذربایجان غربی با اشاره به مشارکت 68.2 درصدی واجدان شرایط این استان در دوازدهمین انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین انتخابات شوراها، گفت: شمارس آرا ریاست جمهوری بلافاصله پس از اتمام زمان رای گیری در این استان آغاز شده است و در زمان حاضر در مراحل پایانی قرار دارد.
7129/3072 ** خبرنگار: توحید محمودپور** انتشار دهنده: علیرضا فولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.