ایرج ثقفی روز جمعه پس از شرکت در انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شورای شهر در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: مردم ایران با شرکت گسترده در انتخابات بار دیگر اشتیاق و علاقه خود به تعیین سرنوشت و پیشرفت و توسعه کشور را نشان دادند.
وی بیان کرد: حضور گسترده مردم در پای صندوق های رای حماسه دیگری در تاریخ ملت ایران ثبت خواهد کرد.
ثقفی اظهار کرد: مردم شهرستان تکاب شرکت در انتخابات را به ساعات پایانی مهلت قانونی موکول نکنند.
فرماندار تکاب ادامه داد: دشمنان نظام حضور نیافتن مردم در انتخابات را تبلیغ می کنند اما ملت ایران با حضور گسترده در پای صندوق های رای امید دشمنان را به یاس تبدیل می کنند.
ثقفی بیان کرد: مشارکت پرشور و گسترده مردم در انتخابات عزت و اقتدار نظام را به دنبال داشته و موجب دلگرمی مسئولان و کارگزاران نظام در خدمت به مردم می شود.
وی اضافه کرد: مردم ایران اسلامی با حضور حماسی خود در پای صندوق های رای پایبندی خود به آرمان های انقلاب اسلامی را دوباره اعلام خواهند کرد.
فرماندار تکاب ادامه داد: مشارکت حداکثری در انتخابات موجب قوت و قدرت نظام جمهوری اسلامی ایران در عرصه های ملی و بین المللی می شود.
به گزارش ایرنا، فرماندار تکاب با حضور در مسجد جامع این شهرستان رای خود را به صندوق انداخت و پس از آن به همراه چند تن از مسئولان از شعب اخذ رای در شهر تکاب بازدید و به بررسی مراحل رای گیری در شعب پرداخت.
انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا در 87 شعبه اخذ رای شهری و روستایی در شهرستان تکاب برگزار می شود.
بیش از یکهزار و 500 نفر در فرآیند برگزاری انتخابات در تکاب مشارکت می کنند.
شهرستان تکاب با 78 هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان غربی قرار گرفته است.
مهمترین اخبار ایرنای کشور، آذربایجان غربی و جنوب استان را به صورت لحظه به لحظه از کانال خبری تلگرام این رسانه به آدرسirnamahabad@ دریافت کنید.
7514/3093**خبرنگار: امیر خالق نژاد **انتشار دهنده: پیمان پاکزاد
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.