به گزارش ایرنا، حمید صداقت پیشه شامگاه سه شنبه در گفت و گو با خبرنگاران با بیان اینکه دولت تدبیر و امید کشور ر‌ا در ریل توسعه قرار داد، اظهار‌ کرد: کاهش تورم 46 درصدی به زیر 9 درصد دستاوردی است که باید در تاریخ ثبت شود.
وی با ابراز گلایه از عملکرد صدا و سیما در بیان دستاوردهای دولت، افزود: صدا و سیما در بیان دستاورد های دولت کم لطفی می کند.
وی از حضور پر شور مردم ارومیه در استقبال از دکتر حسن روحانی قدردانی کرد و گفت: طبق نظرسنجی های به عمل آمده، پیش بینی می شود تا دکتر روحانی 58 درصد آرا انتخابات آتی را کسب کرده و در همان مرحله اول پیروز انتخابات باشد.
صداقت پیشه افزود: مردم آذربایجان غربی نشان داده اند که به تعقل و اصلاحات پایبند هستند و در تمامی ‌انتخابات رای خود را به اصلاحات می دهند.
وی با اشاره به برخی مطالبات مردم آذربایجان از دولت یازدهم، اظهار کرد: احیای دریاچه ارومیه، تدریس زبان مادری و شنیده شدن سوت قطار در ارومیه از مطالبات اصلی مردم آذربایجان از دولت روحانی است که به حق مورد توجه واقع شده است.
وی توجه دولت به توسعه اقتصادی مناطق مرزی را امیدوار کننده عنوان کرد و با اشاره به بیانیه شماره 3 دکتر حسن روحانی در سال 1392 شمسی، گفت: امید است در دولت دوم دکتر روحانی و پس از تدریس زبان مادری در دانشگاه ها، شاهد تدریس آن در مدارس باشیم.
وی همچنین در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران مبنی بر اعتراض همیشگی اصلاحات بر نتایج انتخابات، گفت: این سوال را جهت دار می بینم؛ اصلاح طلبان همیشه به قانون تمکین ‌کرده اند.
وی با بیان اینکه تیم دیپلماسی دکتر روحانی یکی از قدرتمندترین تیم های دیپلماسی در عرصه جهانی است، اظهار کرد: این تیم آبروی جمهوری اسلامی را در عرصه بین المللی حفظ کرد.
وی یکی از ابزارهای مهم برای مبارزه با فساد را آزادی رسانه ها دانست و گفت: دولت روحانی معتقد به این ‌امر است و در دولت دوم دکتر روحانی نیز این امر را بیش از پیش مورد توجه قرار می دهد.
به گزارش ایرنا، انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری ایران همزمان با انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا و نخستین انتخابات میان دوره ای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی روز جمعه 29 اردیبهشت ماه 96 برگزار می شود.
ستاد انتخابات کشور پس از اعلام اسامی نامزدهای تائید صلاحیت شده از سوی شورای نگهبان با صدور اطلاعیه ای اسامی 6 نامزد احراز صلاحیت شده انتخابات ریاست جمهوری را اعلام کرد.
سید مصطفی آقا میرسلیم فرزند سیدجلال، اسحاق جهانگیری کوه شاهی فرزند حسن، حسن روحانی فرزند اسدالله، سید ابراهیم رئیسی الساداتی فرزند سعید، محمدباقر قالیباف فرزند حسین و سید مصطفی هاشمی طبا فرزند سید ابوالقاسم، افرادی هستند که صلاحیت آنان مورد تأئید شورای نگهبان قرار گرفت.
3214/3072
** خبرنگار: شاهین سپهراد ** انتشار دهنده: علیرضا فولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.