به گزارش خبرنگار ایرنا، محمد قسیم عثمانی روز شنبه در مراسم دیدار مردم بوکان با وزیر بهداشت،درمان و آموزش پزشکی افزود: مردم به صورت خود جوش به دنبال استمرار عقلانیت و رسیدن به انتخاب اصلح هستند تا چهار سال آینده سرنوشت و آینده کشور را رقم بزنند.
وی ادامه داد: دولت در بیشتر زمینه ها موفقیت های خوبی به دست آورده ولی در بخش بهداشت و درمان موفقیت دولت دکتر روحانی بیشتر بوده و این موفقیت مورد تائید مردم نیز است.
عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه مردم همواره باعقلانیت همراه خواهند بود، اظهار کرد: مردم از استمرارعقلانیت استقبال خواهند کرد و هرگز فریب وعده های توخالی را نخواهند خورد.
عثمانی افزود: عده ای از اخلاق دم می زنند ولی در خصوص موفقیت دولت در بخش سلامت حرفی به زبان نمی آورند و این همه موفقیت دولت در بخش بهداشت کشور را نادیده می گیرند.
وی گفت: دولت یازدهم با توانایی که داشت توانست حجم نقدینگی 860 هزار میلیارد تومانی را در کشور مهار کند و این مهار کنترل نقدینگی تنها به دست دولت یازدهم امکان پذیر بود.
نماینده مردم بوکان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به خدمات دولت در بخش سلامت، اضافه کرد: خدمات خوبی در دولت یازدهم در بخش بهداشت و درمان برای مردم بوکان صورت گرفته که یکی از این خدمات توسعه بیمارستان شهید قلی پور بوکان از 97 تخت به حدود 250 تخت است.
وی افزود: در گذشته به ازای هر یک هزار و 400 نفر در شهرستان بوکان یک تخت برای بیماران وجود داشت که با افتتاح طرح توسعه بیمارستان شهرستان برای هر یک هزار نفر یک تخت به وجود آمد که با این تعداد تخت موجود در بیمارستان شاخص تخت های بیمارستانی به استاندارد کشوری رسید.
عثمانی ادامه داد: در دولت تدبیر و امید مرکز تصویر برداری در بوکان ایجاد شد که جزو مراکز فاخر در غرب کشور به شمار می رود.
عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: در کنار طرح توسعه بیمارستان بوکان درمانگاه تخصصی و فوق تخصصی در شهرستان بوکان توسط دولت ایجاد شد که این کارها قابل مقایسه با هیچ یک از دولت های قبل نیست.
وی از وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی خواست که بیمارستان بوکان را به دستگاه آنژیوگرافی تجهیز کند که مشکل بیماران بوکانی و منطقه در این زمینه نیز رفع شود.
اجرای 533 طرح بهداشتی در آذربایجان غربی آغاز شده است
رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان آذربایجان غربی نیز در این مراسم گفت: در این استان 533 طرح بهداشتی آغاز شده که از این تعداد 250 طرح آن به پیمانکار واگذار شده است.
جواد آقازاده افزود: از مجموع طرح های بهداشتی به اجرا در آمده استان 51 طرح آن افتتاح می شود و بقیه در مرحله پیمان سپاری است.
وی با بیان اینکه بیمارستان آیت الله خویی ارومیه از پیشرفت 76درصد برخوردار است، اظهار کرد: 2 بیمارستان دیگر در سطح استان در حال ساخت است که یکی از آنها بیمارستان 216 تخت شهرستان خوی و بیمارستان تکاب است که در حال حاضر 85 درصد پیشرفت دارد و به زودی به فضاهای بیمارستانی استان افزوده می شود.
آقازاده ادامه داد: با اجرای طرح تحول سلامت توسط دولت تحول بسیار خوبی در بخش سلامت در کشور ایجاد شد و دولت با این کار خود نشاط را به جامعه هدیه کرد.
وی اظهار کرد: با اجرای طرح تحول سلامت میزان پرداحتی از جیب مردم از 30 درصد به کمتر از 10درصد رسیده است که این یکی از مهمترین خدمات دولت در بخش سلامت است.
شهرستان بوکان با 251 هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان غربی قرار دارد که از این تعداد 195 هزار نفر در شهر ساکن هستند.
استان آذربایجان غربی با کشورهای عراق، ترکیه و جمهوری آذربایجان هم مرز است.
مهمترین اخبار ایرنای کشور، آذربایجان غربی و جنوب استان را به صورت لحظه به لحظه از کانال خبری تلگرام این رسانه به آدرسirnamahabad@ دریافت کنید.
7510/3093 **خبرنگار: محمد ادیب ** انتشار دهنده: پیمان پاکزاد
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.