به گزارش ایرنا، حمید صداقت پیشه روز سه شنبه در اولین نشست خبری ستاد انتخاباتی دکتر روحانی در آذربایجان غربی گفت: احیای دریاچه ارومیه یکی از وعده های دولت به مردم آذربایجان بود که با تلاش های شبانه روزی و با وجود کاهش بارندگی ها به ثمر نشست و امروز روند خشک شدن دریاچه تثبیت شده و تراز آبی آن 80 سانتیمتر افزایش یافته است.
صداقت پیشه با بیان اینکه دولت روحانی نگاه امنیتی به اقوام ندارد، گفت: در ستاد دکتر روحانی فعالان مدنی از اقوام مختلف حضور چشمگیر دارند.
وی با بیان اینکه عملکرد دکتر روحانی ‌در آذربایجان غربی به صورت مکتوب در اختیار مردم قرار می گیرد، افزود: مردم به خوبی درک کرده اند که دکتر روحانی به جای تکیه به شعارهای انتخاباتی، مرد عمل است.
وی از حضور دکتر حسن روحانی در نیمه دوم اردیبهشت ماه در ارومیه خبر داد و در پاسخ به سوالی مبنی بر زمان کناره گیری اسحاق جهانگیری از انتخابات، گفت: خبری مبنی بر کناره گیری یا ماندن نامزدهای انتخاباتی نداریم و امیدواریم هر اتفاقی منجر به خیر و برکت برای کشور شود.
وی در رابطه با انسجام گروه ها و احزاب اصلاح طلب برای کمک به دکتر روحانی برای پیروزی در انتخابات، اظهار کرد: 30 تشکل و حزب اصلاح طلب آذربایجان غربی هم اکنون علمدار دکتر روحانی هستند.
صداقت پیشه از معرفی تمامی روسای ستادهای انتخاباتی دکتر روحانی در شهرستان های آذربایجان غربی خبر داد و افزود: اسامی روسای ستاد به صورت رسمی به فرمانداری ها اعلام شد.
وی همچنین بر ضرورت استفاده از ظرفیت شبکه های اجتماعی در بحث تبلیغات تاکید کرد و در ادامه در پاسخ به سوالی در رابطه با برجام، گفت: مردم به خوبی می دانند که برجام تورم 40 درصدی را تک رقمی ‌کرد و سبب رشد مثبت یک اقتصاد منفی شد.
وی با اشاره به اینکه مردم از برجام راضی هستند و نتیجه آن را در انتخابات نشان خواهند داد، گفت: با توجه به شرایط موجود، پیش بینی می شود تا با افزایش شور و نشاط انتخاباتی شاهد رای بالای 20 میلیونی برای دکتر روحانی باشیم.
به گزارش ایرنا، طی هفته گذشته ' اسمعیل علی میرزایی ' به عنوان قائم مقام ستاد مرکزی دکتر روحانی در آذربایجان غربی، ' سیروس صادقی ' به عنوان سخنگوی ستاد مرکزی، ' بهروز نورمحمدی ' به عنوان دبیر ستاد مرکزی و ' محمد صادق محسن پور' به عنوان رئیس ستاد شهرستان ارومیه تعیین شدند.
عباس خورشیدی به عنوان رئیس شورای سیاست گذاری ستاد مرکزی دکتر روحانی و سید هادی بهادری نیز به عنوان رئیس ستاد حامیان مردمی روحانی در آذربایجان غربی انتخاب شده است.
به گزارش ایرنا اعضای ستاد مرکزی روحانی در این استان را اعضای حزب کارگزاران و اتحاد ملت ایران اسلامی تشکیل می دهند.
انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری ایران همزمان با انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا و نخستین انتخابات میان دوره ای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی روز جمعه 29 اردیبهشت ماه 96 برگزار می شود.
ستاد انتخابات کشور پس از اعلام اسامی نامزدهای تائید صلاحیت شده از سوی شورای نگهبان با صدور اطلاعیه ای اسامی 6 نامزد احراز صلاحیت شده انتخابات ریاست جمهوری را اعلام کرد.
سید مصطفی آقا میرسلیم فرزند سیدجلال، اسحاق جهانگیری کوه شاهی فرزند حسن، حسن روحانی فرزند اسدالله، سید ابراهیم رئیسی الساداتی فرزند سعید، محمدباقر قالیباف فرزند حسین و سید مصطفی هاشمی طبا فرزند سید ابوالقاسم، افرادی هستند که صلاحیت آنان مورد تأئید شورای نگهبان قرار گرفت.
3214/3072 ** خبرنگار: شاهین سپهراد ** انتشار دهنده: علیرضا فولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.