محمد اقوامی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در پی کسب اخباری مبنی بر ورود کالاهای فاقد مجوز ورود از طریق بیراهه به شهرهای عمقی کشور ماموران انتظامی بوکان در ایست و بازرسی یک دستگاه خودرو، هشت هزار و 740 ثوب انواع شال و روسری و 100طاقه پارچه خارجی کشف و ضبط کردند.
وی اظهار کرد: شعبه تعزیرات حکومتی این شهرستان نیز پس از بررسی پرونده، متهم را به ضبط کالا و پرداخت یک میلیارد و 736 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم کرد.
وی همچنین از کشف یک هزار و 600 ثوب انواع البسه قاچاق در ایست و بازرسی شهرستان چایپاره خبر داد و اظهار کرد: متهم این پرونده نیز علاوه بر ضبط کالا به پرداخت 407 میلیون ریال جزای نقدی محکوم شد.
وی با بیان اینکه یک قاچاقچی دارو نیز در شهرستان ماکو با هوشیاری ماموران انتظامی دستگیر شده است، گفت: از این متهم یک هزار و 800 بسته انواع داروی قاچاق کشف شد .
مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی افزود: این قاچاقچی در شعبه ویژه رسیدگی به جرائم قاچاق کالا وارز شهرستان ماکو علاوه برضبط کالا به پرداخت 343میلیون ریال جزای نقدی محکوم شد.
به گزارش ایرنا، سالانه دهها میلیارد ریال کالای قاچاق در آذربایجان غربی کشف می شود و شعبه های مختلف تعزیرات حکومتی علاوه بر ضبط کالاها، متهمان را به پرداخت جزای نقدی محکوم می کنند.
8137/2093 ** خبرنگار: سیده فاطمه سجادی ** انتشاردهنده: صابر چهرقانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.