فریدون سید مصطفوی روز چهارشنبه در آئین تجلیل از منتخبان این فراخوان ملی در آذربایجان غربی افزود: ٨٨ نفر به عنوان نفرات برگزیده جهت تجلیل انتخاب شدند که از این تعداد 44 نفر دانش آموز و 44 نفر نیز معلم هستند.
وی با اشاره به اینکه شعر، مقاله، نمایشنامه، وبلاگ نویسی، گرافیک، داستان، فیلم کوتاه، سخنرانی و سرودهای همگانی از قالب های این جشنواره است، ادامه داد: پرسش و پرسشگری موجب ایجاد فکر و حرکت شده و در نهایت موجب تعامل در جامعه می شود.
سیدمصطفوی با اشاره به پیام پرسش مهر ادامه داد: مسئولیت آموزش و پرورش یک مسئولیت ملی است و این نهاد در تمامی عرصه های کشور تاثیر گذار است.
وی با اشاره به اهمیت ترویج آئین پرسش و پاسخ در جامعه و در میان دانش آموزان گفت: اگر به پرسش های جامعه در مدرسه پاسخ داده نشود، در جامعه نیز برای آنها پاسخی پیدا نمی شود.
سید مصطفوی با تاکید بر اینکه باید نسل تربیت پذیر آداب پرسش و پاسخ را بیاموزد و این از مدرسه آغاز می شود، افزود: ' چگونگی ترویج اعتدال در جامعه' ، ' قدامات لازم در مقابل کم آبی'، 'گسترش مهربانی در جامعه' و 'خشونت از کجا نشات می گیرد' چهار سوال دکتر روحانی در قالب پرسش مهر در سال های اخیر بود.
در پایان این آئین با حضور مسئولان آذربایجان غربی از 88 برگزیده هفدهمین فراخوان ملی پرسش مهر در استان با اهدای هدایایی تجلیل شد.
به گزارش ایرنا در چهار سال گذشته 300 هزار نفر از آذربایجان غربی در صدد پاسخگویی به سوالات پرسش مهر در آذربایجان غربی برآمدند.
پرسش مهر سوالی است که در 17 سال گذشته رئیس جمهوری در ابتدای مهر با توجه به اتفاقات و حوادث مهم کشور برای داشن آموزان مطرح می کند.
7125/3072 ** خبرنگار: طاهره نوید آرین ** انتشار دهنده: علیرضا فولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.