حسین فهیمی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: امسال دوندگان آذربایجان غربی در 11 مسابقه استانی، 18 مسابقه کشوری و منطقه ای و یک مسابقه آسیایی و 2 مسابقه بین المللی حضور داشتند که در نهایت 29 مدال کشوری، 2 مقام اول را در مسابقات بین المللی و یک مقام چهارم را در مسابقات آسیایی به دست آوردند.
وی اضافه کرد: ورزشکاران از مجموع 29 مدال کشوری هشت طلا، 9 نقره و 12 برنز را به دست آوردند و در بخش بین‌المللی میرکاوه موسوی در مسابقات بلاروس و مسابقات اوپن داخلی مجارستان در رشته پرتاب چکش 2 مدال طلا را کسب کردند.
وی اظهار کرد: سال گذشته در راستای تقویت ورزشکاران آذربایجان غربی در 18 مسابقه کشوری، منطقه ای و باشگاهی حضور یافتیم و سه دوره کلاس مربیگری، 6 طرح استعدادیابی و 11 مسابقه استانی را در بین ورزشکاران استان اجرا کردیم.
وی ادامه داد: این هیات در بین هیات های ورزشی استان از نظر اجرایی و عملکردی رتبه اول را کسب کرده و همچنین توانسته رتبه دوم را در نمایشگاه گرامیداشت هفته تربیت بدنی به دلیل وجود امکانات و تجهیزات ورزشی کسب کند.
به گزارش ایرنا، رشته دو و میدانی آذربایجان غربی از رشته های موفق در استان به شمار می رود و به ویژه در بخش پرتابی این استان توانسته است موفقیت های خوبی را کسب کند.
8135/ 2093** گزارش از: شهین بیدادرس ** انتشار دهنده : صابر چهرقانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.