عزیز قال روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این ایستگاه ها شامل ابتدای جاده سلماس بعد از سه راه ناحیه، ابتدای جاده بند نرسیده به ورودی گلشهر 2، ابتدای جاده شهید کلانتری، ابتدای جاده چی چست و ابتدای جاده حیدرلو در انتهای بلوار رودکی است.
وی اضافه کرد: همچنین در ابتدای جاده انهر بعد از 32 متری دوم، ابتدای جاده مهاباد در روبروی پلیس راه استان، ابتدای جاده سرو جلوی دانشگاه قاضی طباطبائی، ابتدای جاده اشنویه در انتهای بلوار ساوالان - بالاتراز جایگاه بنزین دیگر ایستگاه های در نظر گرفته شده به عنوان ایستگاه های توزیع کیسه زباله در روز طبیعت در نظر گرفته شده است.
وی اظهار کرد: در این ایستگاه ها همچنین سبزه های نوروزی شهروندان جمع آوری می شود.
مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری ارومیه همچنین از برگزاری مسابقه پیامکی در روز طبیعت در بین شهروندان این شهر خبر داد و گفت: همشهریان می توانند با دریافت کیسه زباله و ارسال شماره گزینه صحیح سوال مطرح شده برروی آن به سامانه 300073418 در روز 13 فروردین به قید قرعه از جوایز ارزنده بهره مند شوند.
به گزارش ایرنا، معضل پراکنده کردن زباله ها در روز طبیعت از جمله مهمترین مشکلات این روز در شهر ارومیه و دیگر شهرهای کشور است که توزیع کیسه زباله در راستای مقابله با این امر طرح ریزی و اجرا می شود.
امروز/ یکشنبه/ روز 13 فروردین و روز طبیعت است.
8137/2093 ** خبرنگار: سیده فاطمه سجادی ** انتشاردهنده: صابر چهرقانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.