** تکم گردانان نوروزی، مروجان نیکوکاری در آذربایجان
در حالی که سابقه فعالیت سازمان های مردم نهاد را باید در کمتر از 2 قرن گذشته جستجو کرد، تلاش برای حل مشکلات نیازمندان به واسطه جلب مشارکت های مردمی از هزاران سال پیش در قالب آئین نوروزی تکم گردانی در کوچه پس کوچه های آذربایجان به نمایش گذاشته شده است؛ آئینی سنتی که در آن تکم گردان مروج فرهنگ نیکوکاری بود.

** توزیع 3 هزار تن میوه و مرغ منجمد برای تنظیم قیمت بازار آذربایجان غربی
رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی گفت: در راستای تنظیم قیمت بازار از 25 اسفند سال 95 تاکنون حدود یک هزار و 700 تن پرتقال، 630 تن سیب درختی و 850 تن مرغ منجمد با نرخ دولتی در سطح 365 مرکز عرضه و فروشگاه های تعاونی مصرف این استان توزیع شده است.

** بیش از 100 کیسه زباله از حاشیه سد مهاباد جمع آوری شد
بیش از 100 کیسه زباله از حاشیه سد مهاباد یکی از مکان های گردشگری زیبای این شهرستان جمع آوری شد.

** کشف یک کیلو طلا دفن شده زیر 85 تن زباله در بوکان
مسئول واحد خدمات شهری شهرداری بوکان گفت: با تلاش پاکبانان خدمات شهری این شهرداری حدود یک کیلو طلا به ارزش یک میلیارد ریال که زیر 85 تن زباله دفن شده بود توسط پاکبانان شهرداری کشف و تحویل صاحبان آن شد.

** برگزاری مسابقه عکس والیبال خانواده در ارومیه ویژه روز طبیعت
رئیس هیات والیبال ارومیه گفت: این هیات در نظر دارد تا همزمان با روز طبیعت مسابقه عکسی با محوریت عشق خانواده ها به والیبال و زیبایی های آن برگزار کند.

** آتش سوزی در بوکان 7.3 درصد کاهش یافت
مسئول روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بوکان گفت: پارسال 700 مورد آتش سوزی وعملیات مهار آتش در این شهرستان اتفاق افتاد که این آمار نسبت به مدت مشابه سال1394 7.3 درصد کاهش یافته است.

** حل مشکلات اقتصادی در گرو خرید کالای ایرانی است
نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی و امام جمعه ارومیه با تاکید بر تحقق شعار سال، گفت: رفع مشکلات اقتصادی جامعه، رونق تولید و ایجاد اشتغال برای جوانان در گرو خرید کالای ایرانی است.
7129/3072 ** خبرنگار: توحید محمودپور** انتشار دهنده: علیرضا فولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.