سرگرد پرویز شکری روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این حادثه صبح امروز در کیلومتر 30 جاده سرچم به میاندوآب و در حوالی روستای نادرگلی اتفاق افتاد و در این حادثه راننده و یکی از سرنشینان خودرو پراید با حدود 18 سال سن جان باختند و 2 سرنشین دیگر نوجوان این خودرو مجروح شدند.
وی با اشاره به انتقال مجروحان این حادثه به بیمارستان میاندوآب، ادامه داد: والدین خودروهایشان را در اختیار نوجوانان و جوانان کم تجربه قرار ندهند تا از بروز حوادث دلخراش جلوگیری شود.
وی از رانندگان خواست تا ضمن رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی، با سرعت مجاز رانندگی کرده و در مواقع خستگی و خواب آلودگی از نشستن پشت فرمان پرهیز کنند.
به گزارش ایرنا، بیشتر ساکنان روستاهای بخش باروق میاندوآب برای تردد به مرکز شهرستان به منظور کاهش مسافت و سهولت در تردد از جاده میاندوآب - سرچم استفاده می کنند.
احداث این مسیر از 2 دهه قبل آغاز شده و به صورت نیمه تمام رها شده بود اما در سه سال اخیر عملیات اجرایی آن شتاب بیشتری به خود گرفته و سه قطعه آن تکمیل شده است.
مهمترین اخبار ایرنای کشور، آذربایجان غربی و مهاباد را به صورت لحظه به لحظه از کانال خبری تلگرام این رسانه به آدرس irna_newsmahabad@ دریافت کنید.
3093 ** انتشار دهنده: پیمان پاکزاد
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.