غلامحسین کردستانچی روز یکشنبه در گفت‌ و گو با خبرنگار ایرنا افزود: برای حضور شایسته تیم ملی در رقابت‌های قهرمانی والیبال جوانان آسیا، 41 نفر در پست‌های مختلف به اردوی انتخابی تیم ملی دعوت شده است.
وی با اشاره به اسامی دعوت شده به اردوی تیم ملی امید اضافه کرد: اسامی میلاد حمیدی در گروه چهارم و امیرخداپرستی در گروه نخست از تیم شهرداری جوان ارومیه در این لیست وجود دارد.
کردستانچی ادامه داد: اردوی تیم ملی والیبال جوانان نیز برای نخستین اردوی انتخابی این تیم 35 بازیکن را دعوت کرد که نام 6 بازیکن از آذربایجان غربی در این فهرست به چشم می‌خورد.
وی بیان کرد: محمد قزالباش، امیر قربانی، میثم صالحی، میلاد حسنلو، سینا بداقی و توحید صمدی اسامی بازیکنان دعوت شده به اردوی تیم ملی جوانان زیر 21 سال هستند.
به گزارش ایرنا، اردوی انتخابی تیم ملی والیبال جوانان از 14 تا 24 اسفندماه در آکادمی ملی المپیک برگزار می شود و بازیکنان دعوتی باید خود را تا ساعت 20 روز جمعه 13 اسفندماه به اکبر محمدی سرپرست تیم معرفی کنند.
مسابقات والیبال قهرمانی مردان زیر 21 سال جهان از 2 تا 11 تیر به میزبانی جمهوری چک برگزار می‌شود.
همچنین دومین دوره مسابقات والیبال قهرمانی جوانان امید زیر 23 سال آسیا 11 تا 19 اردیبهشت ماه سال 96 به میزبانی جمهوری اسلامی ایران در شهر اردبیل برگزار می شود.
8135/ 3072 ** خبرنگار: شهین غریب بیدادرس ** انتشار دهنده: علیرضا فولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.