** راه ارتباطی 40 روستای آذربایجان غربی مسدود است
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی گفت: راه ارتباطی 40 روستای استان مسدود است و اقدامات راهداری بدون وقفه برای بازگشایی مسیرهای ارتباطی ادامه دارد.

** افزایش 10 درصدی حجم صادرات از آذربایجان غربی
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌غربی گفت: امسال یک میلیون تن کالا از این استان به کشورهای مختلفف آسیایی و اروپایی صادر شده که 10 درصد بیشتر از مدت مشابه سال گذشته است.

** تصادف بوکان یک کشته و دو زخمی برجای گذاشت
مسئول روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بوکان گفت: تصادف همزمان در محور های مواصلاتی این شهرستان یک کشته و 2 زخمی برجای گذاشت.

** سه هزار عدد انواع داروهای غیرمجاز در بوکان کشف شد
فرمانده انتظامی بوکان گفت: سه هزار عدد انواع داروهای غیرمجاز به ارزش 150 میلیون ریال در این شهرستان کشف شد.

** رقابت نزدیک به 8 هزار داوطلب در آزمون دکترای سال 96 در آذربایجان غربی
آزمون ورودی نیمه متمرکز دوره دکترای تخصصی (Ph.D) سال 1396 صبح روز جمعه ششم اسفندماه با حضور هفت هزار و 969 نفر داوطلب از آذربایجان غربی همزمان با سراسر کشور به میزبانی شهرهای ارومیه، خوی، میاندوآب و مهاباد برگزار شد.

** عضو کمیسیون اقتصادی مجلس: مهاجرت معکوس نتیجه تصویب و اجرای لایحه اعطای تسهیلات اشتغال به روستائیان است
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: لایحه اعطای تسهیلات اشتغال 1.5 میلیارد دلاری از محل منابع صندوق توسعه ملی به روستائیان در صورت تصویب و اجرا در خانه ملت به مهاجرت روستائیان از شهر به روستا منجر می شود.

** سرپرست هیات: شورای راهبردی توسعه ورزش همگانی در آذربایجان غربی تشکیل می شود
سرپرست هیات ورزش های همگانی آذربایجان غربی گفت: شورای راهبردی توسعه ورزش همگانی با هدف استفاده از ظرفیت همه نهادها و اقشار در راستای ایجاد روند رو به رشد در این ورزش در استان تشکیل می شود.

** بازدید معاون دبیرکل و رئیس برنامه محیط زیست سازمان ملل متحد از دریاچه ارومیه
'اریک سولهام /Eric sulham/' معاون دبیر کل و رئیس برنامه محیط زیست سازمان ملل متحد و 'گری لوئیس/Gary Lewis/' نماینده مقیم سازمان ملل در ایران به همراه هیات کارشناسی از پارک ملی دریاچه ارومیه بازدید کردند.

** قدردانی نماینده سازمان ملل از طرح تحقیقاتی دانش آموز ارومیه ای در زمینه احیای دریاچه ارومیه
'گری لوئیس/Gary Lewis/' نماینده مقیم سازمان ملل در ایران در بازدید از مرکز مطالعات دریاچه ارومیه و نمایشگاه توانمندی های تشکل های مردمی در زمینه احیای این دریاچه از طرح تحقیقاتی دانش آموز ارومیه ای قدردانی کرد.

** معاون دبیرکل سازمان ملل: ایران در رفع چالش های زیست محیطی موفق است
معاون دبیرکل و رئیس برنامه محیط زیست سازمان ملل متحد گفت: ایران هر چند در زمینه رفع چالش های زیست محیطی به ویژه موضوع گرد و غبار و بحران دریاچه ارومیه نیازمند تلاش بوده اما عملکرد موفقی در مدیریت این چالش ها داشته است.

** مدیرکل حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی: بلیت اتوبوس بین شهری در سفرهای نوروزی گران نمی شود
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی گفت: در سفرهای نوروزی امسال قیمت بلیت اتوبوس های بین شهری برخلاف سال های گذشته افزایش نمی یابد.

** نماینده سازمان ملل:
وجود 2 میلیارد مترمکعب آب بیانگر موفقیت در احیا دریاچه ارومیه است
نماینده مقیم سازمان ملل در ایران گام های رو به جلو در احیای دریاچه ارومیه را مدیون توجه دولت روحانی و همکاری های بین المللی دانست و گفت: هم اکنون بیش از 2 میلیارد مترمکعب آب در دریاچه ارومیه وجود دارد که بیانگر موفقیت ستاد احیاست.

** مدیرعامل شرکت آب منطقه ای: سدها عامل خشکی دریاچه ارومیه نیست
مدیرعامل شرکت آب منطقه ای آذربایجان غربی با اشاره به اینکه امسال تراز دریاچه ارومیه نسبت به سال گذشته 10 سانتی متر افزایش یافته است، گفت: سدها عامل خشکی دریاچه ارومیه نیست.
8137/3072 ** خبرنگار: سیده فاطمه سجادی ** انتشاردهنده: علیرضا فولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.