با رصد اطلاعاتی و هوشیاری مرزبانان قاچاقچیان شناسایی و تعداد ۳۶ قبضه سلاح شکاری قاچاق از مخلان نظم و امنیت در مرزهای ارومیه کشف شد.

فرمانده مرزبانی آذربایجان‌غربی گفت: با رصد اطلاعاتی و هوشیاری مرزبانان قاچاقچیان شناسایی و تعداد ۳۶ قبضه سلاح شکاری قاچاق از مخلان نظم و امنیت در مرزهای ارومیه کشف شد.

به گزارش جماران، سردار یحیی حسین خانی روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: در اجرای طرح مبارزه با قاچاق سلاح و مهمات، ماموران هنگ مرزی ارومیه با اشراف اطلاعاتی و رصد گذرگاه‌ها با استفاده از تجهیزات هوشمند، موفق به شناسایی قاچاقچیان سلاح و مهمات در مرز این شهرستان شدند.

وی ادامه داد: مرزبانان پس از شناسایی قاچاقچیان ضمن وارد کردن ضربه مهلک بر آنها، توانستند تعداد ۳۶ قبضه سلاح شکاری قاچاق از مخلان نظم و امنیت کشف کنند.

فرمانده مرزبانی آذربایجان غربی با بیان اینکه قاچاقچیان با استفاده از شرایط جوی و کوهستانی منطقه به سمت خاک کشور مقابل متواری شدند، اضافه کرد: تلاش مأموران برای شناسایی و دستگیری قاچاقچیان در دستور کار قرار دارد.

سردار حسین خانی گفت: اشرار، سوداگران مرگ، قاچاقچیان و تمامی سودجویانی که برای کسب منفعت نامشروع قصد تجاوز به حریم امنیتی مرزهای شمال غرب کشورمان را دارند، باید بدانند که مرزنشینان و مرزبانان با وحدت و اعتقاد قلبی به حفظ حریم امنیتی مرزهای جمهوری اسلامی ایران می‌پردازند.

وی تاکید کرد: مرزبانان مقتدرانه با هرگونه تحرک و اقدامات غیرقانونی در مرز مقابله و برخورد خواهند کرد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.