رییس کارگروه اطلاع رسانی ستاد دانشگاهی مقابله با کرونا در آذربایجان‌غربی گفت: 94.2 درصد از واجدان شرایط، در ارومیه واکسینه شده اند.

آغاز واکسیناسیون افراد بالای ۱۸ سال در مشهد مقدس. عکس: ایکنا، محسن اسماعیل زاده واکسیناسیون واکسن

رییس کارگروه اطلاع رسانی ستاد دانشگاهی مقابله با کرونا در آذربایجان‌غربی گفت: ارومیه با پوشش واکسیناسیون ۹۴.۲ درصدی واجدان شرایط، بیشترین میزان را در استان به خود اختصاص داده است.

به گزارش جماران، علی احمد آقاپور روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: همچنین ۷۴.۱ درصد جمعیت واجد شرایط در آذربایجان غربی، دُز دوم واکسن را دریافت کرده اند.

وی اضافه کرد: پس از ارومیه، خوی با ۸۷ درصد و تکاب با نزدیک به ۸۴ درصد در رده های بعدی واکسیناسیون علیه کرونا قرار دارند.

رییس کارگروه اطلاع رسانی ستاد دانشگاهی مقابله با کرونا در آذربایجان‌غربی ادامه داد: همچنین شهرستان های چالدران، سردشت و پیرانشهر به ترتیب با ۷۴، ۷۵ و ۷۶ درصد کمترین میزان واکسیناسیون را به خود اختصاص داده اند.

آقاپور بیان کرد: در این میان، بعد از سه شهرستان برتر، شهرستان های شاهین‌دژ، نقده، اشنویه، چایپاره، سلماس و بوکان بیش از ۸۰ درصد، پلدشت، شوط، ماکو، مهاباد و میاندوآب با بیش از ۷۶ در رده های بعدی قرار دارند.

وی گفت: تا ۱۳ آبان امسال، حدود ۸۵ درصد مردم واجد شرایط در آذربایجان غربی، واکسن کرونا را دریافت کرده اند.

وی افزود: همچنین در این مدت، ۷۰ درصد واجدان شرایط بالای ۱۸ سال در آذربایجان غربی، دُز دوم واکسن کرونا را دریافت کرده اند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.