سرپرست جمعیت هلال‌احمر آذربایجان‌غربی از توزیع 1200 بسته بهداشتی مقابله با کرونا بی مصدومان و جانبازان شیمیایی سردشت خبر داد.

سرپرست جمعیت هلال‌احمر آذربایجان‌غربی گفت: 1200 بسته بهداشتی مقابله با کرونا بین مصدومان و جانبازان شیمیایی سردشت توزیع شده است.

به گزارش جماران، عباس سیدزکریایی با اعلام خبر توزیع 1200 بسته بهداشتی مقابله با کرونا بین مصدومان و جانبازان شیمیایی سردشت، گفت: هر بسته حفاظتی شامل ضدعفونی کننده دست و پوست، ماسک و دستکش است.

وی ادامه داد: با توجه به شیوع بیماری کرونا و تاثیر این بیماری بر روی افراد دارای بیماری‌های مزمن و مشکلات تنفسی نباید از توجه و آماده‌سازی قشر جانباز و مجروحان شیمیایی غافل شد.

سرپرست جمعیت هلال‌احمر آذربایجان‌غربی گفت: علاوه بر توزیع بسته‌های بهداشتی توسط معاونت داوطلبان این جمعیت، اعضای جوانان با رعایت کامل فاصله اجتماعی و پروتکل‌های ایمنی در مقابل بیماری کرونا، اقدام به توزیع بروشورهای آموزشی و ارائه آموزش‌های خانه به خانه کردند.

سیدزکریایی بیان کرد: این بسته‌های بهداشتی  و بسته‌های آموزشی در راستای حفظ بیماران خاص و ایمن کردن آن‌ها در مقابل شرایط موجود است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.