حمید علی‌نیا روز چهارشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: این تعداد بسته آموزشی شامل محتوای درسی مقاطع مختلف تحصیلی است که در قالب جزوه‌های مکتوب، فایل‌های صوتی و تصویری و کتابچه و سی دی است که توسط دبیران و معلمان مدارس این شهرستان تهیه و تدوین شده و در اختیار دانش‌آموزان قرار گرفته است.

وی بیان کرد: دانش‌آموزانی که به دلایل مختلف از جمله دسترسی نداشتن به اینترنت، به شبکه آموزشی دانش آموزان(شاد) متصل نیستند، این بسته‌های آموزشی را دریافت کردند.

وی اظهار داشت: به طور متوسط بیش از ۶۰ درصد از دانش‌آموزان این شهرستان در مقاطع مختلف تحصیلی تحت پوشش شبکه آموزش اینترنتی شاد قرار دارند.

مدیرآموزش و پرورش تکاب ادامه داد: همچنین دبیران، آموزگاران و معلمان مدارس روستایی جهت ارائه محتوای آموزشی و رفع اشکال دانش‌آموزان در روزهای تعطیلی مدارس به‌علت شیوع بیماری کرونا به صورت حضوری به ۵۰ روستای منطقه مراجعه کردند و با رعایت نکات بهداشتی و حفظ فاصله‌گذاری اجتماعی موارد درسی موردنیاز را به دانش‌آموزان مناطق روستایی غیرعضو شبکه شاد ارایه‌ کردند.

«علی‌نیا» افزود: علاوه‌بر این برای نخستین بار در آذربایجان‌غربی، آزمون آنلاین بین دانش‌آموزان مقطع متوسطه دوم در مدارس تکاب در چند ماده درسی با موفقیت برگزار و پس از طرح سوال‌ها و پاسخ‌گویی به آنها توسط دانش‌آموزان نتایج و نمرات نیز به صورت آنلاین قابل مشاهده ‌است.

تکاب با ۸۱ هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان‌غربی واقع شده و دارای ۱۳ هزار دانش‌آموز است که در ۲۰۰ واحد آموزشی مشغول به تحصیل هستند.

ویروس کرونا یا کووید ۱۹ به بیشتر کشورهای جهان سرایت کرده است و سازمان بهداشت جهانی را بر آن داشته است تا وضعیت فوق‌العاده اعلام کند.

شست‌وشوی دست‌ها با آب و صابون، رعایت بهداشت فردی، خودداری از دست دادن‌های مکرر و منع سفر و اجتماعات از جمله نکاتی است که پزشکان متخصص برای پیشگیری از شیوع این بیماری توصیه می‌کنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.