سامان چیانه روز یکشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: یکی از خیّران نیک‌اندیش این شهرستان با حضور در کمیته امداد امام (ره) این شهرستان به پیشنهاد خود خواستار مساعدت و یاری رساندن به برخی از خانواده‌های تحت پوشش این نهاد در ماه مبارک رمضان شد.

وی افزود: این خیّر که نخواست نامش فاش شود، ۳۹۴ میلیون ریال را جهت اطعام نیازمندان در ماه مبارک‌رمضان در قالب کارت هدیه بین ۱۱۳ خانوار نیازمند تحت پوشش این نهاد توزیع کرد.

وی با قدردانی از این خیّر و تمامی خیّران این شهرستان ادامه داد: بالغ بر یک میلیارد و ۲۴۵ میلیون ریال کمک در قالب بسته‌های غذایی و کارت هدیه و سایر اقلام از آغاز ماه مبارک رمضان تاکنون بین نیازمندان زیرپوشش این نهاد در اشنویه توزیع شده ‌است.

از ابتدای شیوع بیماری کرونا در این شهرستان و تعطیلی بازار و محل کسب و کار مردم بیش از هزار ۵۰۰ بسته غذایی نیز در این شهرستان در بین نیازمندان و خانواده‌های بی‌بضاعت توزیع شده است.

شهرستان اشنویه با ۷۴ هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان‌غربی قرار دارد؛ هم‌اکنون ۲ هزار و ۷۹۶ خانوار با جمعیت بیش از ۶ هزار و ۴۶۱ نفر در این شهرستان تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) هستند.

این شهرستان مرزی دارای ۷۴ روستا و ۲ بخش مرکزی و نالوس است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.