در این فیلم که بخش‌هایی از آن شامل گفت‌وگو با صاحب آن واحد مسکونی و دو کودک‌اش است، از تخریب این واحد مسکونی انتقاد می شود اما انور سعیدی، روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: متاسفانه تمامی واقعیت‌ها در این فیلم نشان داده نمی‌شود و تنها جنبه‌های محدودی از ماجرا بازنمایی شده است. 

وی گفت: در این فیلم به اشتباه موضوع، تخریب یک خانه مسکونی اعلام شده در حالی که بخش تخریب شده، واحد در حال ساخت و در مراحل آغازین و تکمیل فنداسیون بود و به هیچ عنوان واحد مسکونی تخریب نشده است.

وی بیان کرد: متاسفانه در این گزارش به محل ساخت این واحد در حال ساخت نیز اشاره‌ای نشده است؛ این واحد در حاشیه شهر و در زمین‌های کشاورزی در حال ساخت بود که در آن هیچگونه خدماتی وجود ندارد و حتی گذربندی معابر آن مشخص نشده است و این موضوع می‌تواند در آینده موجب بروز مشکلات جدی برای صاحب همان خانه شود.

سعیدی ادامه داد: تخریب این واحد در حال ساخت با دستور دادستان شهرستان انجام شده و این رویه برای جلوگیری از گسترش حاشیه‌نشینی و مشکلاتی که برای شهر به وجود می‌آورد، ادامه خواهد داشت و از شهروندان تقاضا می‌کنیم قبل از آغاز ساخت و ساز واحدهای مسکونی در حاشیه شهر، ابتدا نسبت به دریافت مجوزهای لازم اقدام کنند.

شهرستان مرزی پیرانشهر در جنوب آذربایجان‌غربی واقع است و ۱۳۰ هزار نفر جمعیت دارد. 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.