سرهنگ سلمان حیدری روز یکشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: در اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی از پتانسیل کارکنان دستگاه‌های مختلف از جمله نیروی‌ انتظامی، پلیس راهور، ارتش و دیگر نهادهای اجرایی در چهار نقطه ورودی این شهرستان به طور ۲۴ ساعته تردد خودروها را کنترل می‌کنند. 

وی گفت: در این طرح همچنین ورودی همه روستاهای این شهرستان نیز توسط اهالی روستاها کنترل و پایش و از ورود خودروهای غیربومی جلوگیری و  خودروی روستاییان نیز در مبادی روستا ضدعفونی و گندزدایی انجام می‌گیرد.

وی ادامه داد: در راستای مقابله با بیماری کرونا پلیس اماکن عمومی به همراه دیگر ارگان‌های مربوطه، ۹ هزار و ۵۰۰ نوبت بازدید را از مغازه‌ها و اصناف بوکان انجام داده است که از این تعداد برای ۳۵۰ واحد صنفی تذکر صادر شده است.

فرمانده انتظامی بوکان با بیان اینکه تاکنون ۱۷۹ مغازه نیز توسط پلیس اماکن عمومی پلمب شده است، اضافه کرد: پلیس با تمام توان با افرادی که فاصله‌گذاری اجتماعی را رعایت نکنند و یا از برنامه‌های ستاد کرونا تخطی کنند برخورد جدی خواهد کرد.

وی اظهار داشت: شهروندان از ترددهای بی‌مورد در سطح شهر و مبادی ورودی خودداری کنند و در خانه بمانند چرا که توجه نکردن به این طرح، سلامت عموم جامعه را به خطر می‌اندازد و پلیس نیز با افرادی که طرح فاصله‌گذاری اجتماعی را رعایت نکنند، برابر قانون برخورد می‌کند.

بوکان با داشتن ۲۵۵ هزار نفر جمعیت سومین شهر پرجمعیت آذربایجان‌غربی  به شمار می‌رود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.