سردار حبیب‌اله شهسواری، فرمانده سپاه شهدای آذربایجان‌غربی با صدور پیامی ضمن تسلیت ضایعه درگذشت حجت‌الاسلام آذرپندار، نوشت: آن عالم وارسته با اقدامات جهادی و مردم‌داری خویش عامل خدمات شایانی برای مردم بود.

حجت‌الاسلام عبدالرحیم نجفقلی‌زاده سرایی، مسوول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه شهدای آذربایجان‌غربی نیز در پیامی آورده است: ایشان که سال‌ها به‌ عنوان فردی انقلابی در کسوت مقدس روحانیت به عنوان مربی مکتب اهل بیت علیهم السلام و مدافع ولایت خدمات شایانی را در نشر معارف دینی و ترویج تفکر انقلابی به یادگار گذاشت، امروز در سنگر مبارزه با ویروس منحوس کرونا جان ارزشمند خود را فدای مردم سرزمینش کرد.

سردار مسعود خرم‌نیا، فرمانده انتظامی آذربایجان‌غربی نیز با صدور پیامی نوشت: این مجاهد و عالم دینی سالیان طولانی از عمر پربرکت خود را در مسیر تقویت ایمان، تقوی، تعالیم دینی و اعتلای اسلام صرف کرد و منشاء خدمات زیادی بود.

سازمان بسیج طلاب و روحانیان آذربایجان‌غربی نیز نوشت: خبر رحلت شهادت‌گونه امام جمعه بسیجی، انقلابی، مردمی و پرتلاش شهر چهاربرج؛ حجت الاسلام جعفر آذرپندار، موجب تاثر و تالم دوستداران روحانیت شد.

در بخش دیگری از این پیام آمده است: خبر فقدان جانسوز این دانشمند وارسته و عالم انقلابی دل تمام دوستداران روحانیت اصیل را داغدار کرد.

همچنین نمایندگان آذربایجان‌غربی در مجلس خبرگان رهبری نیز طی پیامی مشترک درگذشت امام جمعه چهاربرج را تسلیت گفتند؛ در این پیام آمده است: خبر ارتحال عالم خدمتگزار و امام‌جمعه شهر چهاربرج حجت‌الاسلام و المسلمین آذرپندار مایه تاثر و اندوه شد.

حجت‌الاسلام محمد داداش‌زاده، مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان‌غربی هم در پیامی ارتحال جانسوز عالم برجسته امام جمعه شهر چهاربرج را تسلیت گفت و نوشت: این عالم دینی سالیان طولانی از عمر پربرکت خود را در مسیر اعتلای اسلام صرف کرد و منشاء خدماتی ماندگار بود.
به گزارش ایرنا، حجت‌الاسلام آذرپندار دوشنبه‌شب بر اثر ابتلا به بیماری کرونا در بخش «آی سی یو» بیمارستان میاندوآب درگذشت؛ وی متولد ۱۳۵۵ شهر چهاربرج و نخستین امام جمعه این شهر در سه دوره متوالی به مدت بیش از هشت سال بود؛ چهار برج در جنوب آذربایجان‌غربی قرار داشته و از توابع شهرستان میاندوآب است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.