به گزارش خبرگزاری مهر، جواد آقازاده در خصوص این مرکز افزود: از زمان شیوع این بیماری، در دیالیز افراد مبتلا به این ویروس نکات ایمنی و بهداشتی توسط همکارانمان به دقت رعایت شده، و تا کنون نیز مشکلی ایجاد نشده است.

وی با بیان اینکه برای اطمینان خاطر بیشتر سایر بیماران و مردم این مرکز راه اندازی شده است گفت: این بخش هم اکنون با چهار تخت فعال در یک سالن مجاز و اختصاصی آماده ارائه خدمات به بیماران دیالیزی که مبتلا به کرونا ویروس شده‌اند، است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی همچنین از بهبود ۳۷۹ نفر مبتلا به ویروس کرونا در استان خبر داد و عنوان کرد: از هزار و ۷۵۱ نمونه گرفته شده جواب آزمایش ۶۹۶ نفر مثبت است.

آقازاده با بیان اینکه متأسفانه تاکنون ۵۵ نفر بر اثر ابتلاء به کرونا جان خود را از دست داده‌اند و تا کنون ۳۷۹ نفر نیز بهبود یافته‌اند ادامه داد: مردم حتماً با در خانه ماندن و رعایت اصول بهداشتی در قطع زنجیره انتقال این بیماری کمک کنند.

وی افزود: با توجه به تدابیر اندیشیده شده در خصوص تعطیلی اصناف و بازاریان و همچنین گزارش‌های دریافتی در خصوص رعایت بسیاری از توصیه‌ها از سوی شهروندان، امیدواری‌ها در خصوص کاهش میزان ابتلاء در روزهای آینده افزایش یافته، ولی تداوم رعایت توصیه‌ها در این خصوص بسیار الزامی است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.