سرهنگ سلمان حیدری روز یکشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: به دنبال تشکیل ستاد مقابله با گرانفروشی و احتکار در شهرستان، تیم‌های عملیاتی پلیس از یک دستگاه خودرو سواری پژو این تعداد پد الکلی مورد نیاز مردم را کشف و ضبط کردند.

وی با بیان اینکه این پدهای الکلی قاچاق  بدون مجوز قانونی و بهداشتی حمل می‌شد، ادامه داد: در این رابطه این خودرو توقیف و یک نفر متهم دستگیر شد که پس از تشکیل پرونده مقدماتی تحویل مراجع قضایی شد.

سرهنگ حیدری، ارزش ریالی کالای توقیف شده را ۲۰۰ میلیون ریال برآورد کرد و افزود: مأموران پلیس مبارزه با قاچاق کالا و ارز این شهرستان تمام توان خود را برای مقابله با کالاهای قاچاق به کار می‌گیرند و با مخلّان عرصه اقتصادی مبارزه جدی می‌کنند.

فرمانده انتظامی بوکان با اشاره به عزم جدی پلیس در امر مبارزه با قاچاق کالا و ارز از شهروندان خواست، هرگونه مورد مشکوک را بلافاصله از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

وی بیان کرد: از ابتدای امسال تاکنون بیش از ۹ محموله کالای قاچاق به ارزش بیش از ۱۳.۵ میلیارد ریال در این شهرستان کشف و ضبط شده‌ است.

بوکان در مسیر استان کردستان به آذربایجان‌غربی و کریدور شمال به جنوب کشور واقع شده است؛ هرساله مقادیر زیادی کالای قاچاق در این شهرستان کشف و ضبط می‌شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.