شیرکو نورانی روز سه‌شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: براساس تصمیم ستاد مقابله با کرونای این شهرستان، فعالیت تمامی ناوگان حمل‌ونقل شهری شامل اتوبوس‌های خط واحد، تاکسی‌های با پلاک «ت» و تاکسی‌های ون و میدل‌باس و همچنین تاکسی‌های تلفنی ممنوع بوده و در صورت مشاهده با آنها برخورد خواهد شد.

وی با بیان اینکه تاکسی‌های اینترنتی نیز حق تردد و فعالیت را در این ایام ندارند، ادامه داد: برای رانندگان متخلف علاوه بر انتقال به پارکینگ جریمه سلب امتیاز نیز درنظر گرفته شده‌ است.

وی اضافه کرد: شهروندان می‌توانند برای استفاده از ناوگان حمل و نقل عمومی در مواقع ضروری با شماره‌های ۱۳۳ و ۱۸۳۰ جهت دریافت سرویس تماس بگیرند.

سرپرست سازمان مدیریت حمل و نقل شهرداری مهاباد بیان کرد: برای حمایت از رانندگان تاکسی‌های تلفنی فعال شهری نیز مصوب شده است در ایام تعطیلی از پرداخت هرگونه هزینه به مالکان آژانس‌ها معاف باشند و برای حمایت از آژانس‌ها نیز سازمان حمل‌ونقل موظف شده در هنگام صدور و تمدید پروانه فعالیت نسبت به جبران ضرر و زیان وارده به آنها  اقدام کند.

وی تاکید کرد: رانندگان تاکسی و ناوگان حمل و نقل عمومی تا اطلاع ثانوی باید از فعالیت خودداری کنند تا بتوان هرچه سریعتر چرخه انتقال ویروس کرونا قطع شود. 

وی یادآور شد: شهروندان می‌توانند با مشاهده هرگونه تخلفی شکایت خود را به شماره تلفن ۴۲۲۳۳۰۰۰ واحد نظارت و بازرسی تاکسیرانی اعلام کنند.

از ابتدای شیوع بیماری کرونا در مهاباد، تاکنون جواب آزمایش ۲۸ نفر مثبت اعلام شده که از این تعداد ۱۸ نفر ترخیص و یک مورد نیز فوت شده‌است.

بر اساس آخرین آمار، از ابتدای شیوع بیماری کرونا در آذربایجان‌غربی ۴۶۲ نفر به این بیماری مبتلا شده‌ و از این تعداد ۳۵ نفر تاکنون فوت کرده‌اند.

به گزارش ایرنا در شهر ۱۶۸ هزار نفری مهاباد در مجموع ۵۰۵ دستگاه تاکسی گردشی، ۱۵۸ تاکسی خطی، ۹۰ دستگاه ون، ۹۱۵ تاکسی تلفنی، ۴۲ دستگاه اتوبوس، ۱۲ میدل‌باس و ۶ مینی‌بوس فعالیت دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.