حامد رمضانی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: پلمب این واحدهای متخلف توسط بازرسان اتاق اصناف و با همکاری اداره صنعت، معدن و تجارت و نیروی انتظامی انجام شد که در مناطق مختلف شهر ربط اقدام به بازگشایی مغازه‌ کرده و مصوبات ستاد پیشگیری از کرونا را رعایت نکرده بودند.

وی با بیان اینکە همه واحدهای صنفی همکاری لازم را در راستای پیشگیری از شیوع کرونا داشته و از بازگشایی مغازەها خودداری کردند، از شهروندان خواست تا در صورت مشاهده هرگونه تخلف و فعالیت واحدهای صنفی مراتب را به شماره تلفن های ۱۲۴ و ۴۴۳۳۴۴۹۰ اطلاع دهند.

وی اضافه کرد: واحدهای صنفی عرضه‌کننده کالاهای ضروری و اساسی مردم مانند نانوایی‌ها، خواربارفروشی‌ها، سوپرمارکت‌ها، میادین میوه و تره‌بار و فروشگاه‌های زنجیره‌ای برای خدمات‌رسانی به مردم باز و مشغول انجام فعالیت در روزهای تعطیلات نوروز هستند اما سایر واحدهای صنفی تا ۱۵ فروردین تعطیل هستند.

رییس اداره صنعت معدن و تجارت سردشت با اشاره به احتمال افزایش تعداد بیماران مشکوک مبتلا به کرونا، از شهروندان درخواست کرد تا با پیوستن به پویش ۲۹۱۴ و ماندن در منزل تا ۱۴ فروردین‌ماه، در زمینه قطع زنجیره این بیماری واگیر مشارکت جدی داشته باشند.

اتاق اصناف سردشت در قالب ۱۱ اتحادیه شامل قالیبافان و بافندگان، قهوه داران و اغذیه فروشان، فروشندگان لوازم خانگی، عکاسان و طلافروشان، قنادان و نانوایان، مصالح ساختمانی و جوشکاران، آرایشگران و خیاطان، مشاورین املاک و اتومیبل، فروشندگان کیف و کفش و پارچه، لوازم یدکی و خدمات فنی خودرو فعالیت می کنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.