احد هوشمند روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بیش از ۵۰ اثر به این فراخوان رسیده بود که در بخش تصویرسازی میترا پوراسماعیل، طیبه محمدیاری، فائزه آسایش از ارومیه و سالار عشرت‌خواه از تبریز به عنوان برگزیدگان این بخش معرفی شدند.

وی ادامه داد: در بخش «کاریکاتور» نیز سهراب خیری از اردبیل، محمد برائتی از خراسان جنوبی و امیدفیض‌اللهی و مهدی احمدی‌زاده از ارومیه به عنوان هنرمندان برگزیده این بخش معرفی شدند.

وی اظهار داشت: همچنین مهدی احمدی‌زاده از ارومیه، بهارک ساجد از مراغه و بهزاد آهنگری از ارومیه در بخش «پوستر»، یاد ایران‌زاده از ارومیه در «اینفوگرافی» و در بخش «شعر»  نیز حمید واحدی، بابا علی جوانمرد، زهرا امینی از ارومیه و مهدی جهاندار از اصفهان به عنوان هنرمندان برگزیده انتخاب شدند.

رییس حوزه هنری آذربایجان‌غربی گفت: واحد هنرهای تصویری حوزه هنری این استان با همکاری دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان و با هدف مقابله با انتشار این ویروس همه‌گیر این رویداد هنری را برگزار کردند. 

«هوشمند» با اشاره به اینکه جشنواره هنری «کرونا نابود ٢» با هدف جمع‌آوری آثار هنری در خصوص بیماری کرونا در استان برگزار می‌شود، بیان کرد: این جشنواره هنری در بخش‌های قصه‌گویی، خاطره‌گویی، اجراهای تصویری، عکس موبایلی و ویدئو سلفی برگزار می‌شود.

وی اضافه کرد: علاقه‌مندان و فعالان عرصه هنر می‌توانند آثار خود را در قالب بخش‌های این جشنواره تا ١۵ فروردین ماه جاری تولید و به دبیرخانه جشنواره در حوزه هنری آذربایجان‌غربی ارسال کنند.

وی بیان کرد: «ما با هم کرونا را شکست خواهیم داد»، «خانه بهترین سنگر ما در مقابل کرونا» و «همراهم و هم قسم با مدافعان سلامت» از موضوعات این جشنواره هنری ویژه تمام خانواده‌های ایرانی است.

به گزارش ایرنا علاقه‌مندان می‌توانند در رشته‌های مورد نظر آثار خود را تا پایان تاریخ اعلام شده از طریق فضای مجازی به شماره ٠٩١۴٧٢۴٢۵٩۵ ارسال کنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.