مرتضی پیری روز پنجشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: این قایقرانان ملی‌پوش نقده‌ای طی حکم‌های جداگانه از سوی علیرضا سهرابیان رئیس فدراسیون قایقرانی کشور به عضویت کمیته پنج نفره روئینگ کشور درآمدند.

وی بیان کرد: کمیته فنی رشته روئینگ به منظور ارزیابی و بررسی عملکرد تیم‌های ملی این رشته و آنالیز نتایج آن‌ها در مسابقات با هدف بهبود عملکرد تیم ملی و توسعه این رشته تشکیل شده است.

وی ادامه داد: بر اساس اعلام فدراسیون، عمران پورعسگرپرست، محسن شادی، عاقل حبیبیان، بهناز مرادخانی و مهسا جاور اعضای کمیته فنی روئینگ فدراسیون قایقرانی هستند.

رییس هیات قایقرانی آذربایجان‌غربی با اشاره به اینکه شادی و حبیبیان از روئینگ سواران مجرب و مدال‌آور تیم ملی به شمار می روند، گفت: حبیبیان آبان ماه امسال به همراه میلاد اللهوردیان دیگر روئینگ‌سوار اهل شهرستان نقده در مسابقات قهرمانی ۲۰۱۹ آسیا هر کدام یک مدال برنز برای ایران اسلامی کسب کردند.

پیری افزود: حبیبیان کاپیتان تیم ملی رویینگ ایران و دارنده ۲ مدال طلا و یک نقره آسیا و مقام چهارمی جهان است.

محسن شادی، رضا قهرمانی و عاقل حبیبیان سه رویینگ سوار نقده‌ای در کنار طاهر کبوتری مربی مهابادی در بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا با وجود رسیدن به دیدارهای فینال از رسیدن به مدال بازماندند.
محسن شادی متولد شهرستان نقده و قهرمان ۲ دوره بازی های آسیایی ۲۰۱۰ گوانگجو و ۲۰۱۴ اینچئون است و چندین مدال جهانی نیز در کارنامه خود دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.