به گزارش خبرنگار مهر، سردار مسعود خرم نیا در گفتگو با خبرنگاران در خصوص آخرین آمار کشفیات مواد بهداشتی وضدعفونی در استان افزود: مبارزه با احتکار و قاچاق کالاهای سلامت محور جزو اولویت‌های مأموریتی انتظامی استان است.

وی از تشدید بازرسی‌ها طی روزهای باقی مانده سال خبر داد و عنوان کرد: تا ریشه کنی ویروس کرونا حضور مدافعان امنیت در مدافعان سلامت و استمرار همکاری و تعامل را خواهیم داشت.

وی به اهم‌کشفیات انتظامی استان اشاره کرد و اضافه کرد: با اقدامات اطلاعاتی و عملیاتی رده‌های مأموریتی این انتظامی در مدت هفت روز گذشته اجرای طرح مقابله با احتکار کالاهای بهداشتی در سطح استان تعداد ۱۰۱ هزار و۷۳۲ عدد ماسک، یک میلیون و۲۸۶ هزار و ۹۹۰ عدد دستکش ،۸۸ هزار و۷۵۲ لیتر مواد ضد عفونی و شوینده از محتکران کشف و ضبط شده است.

سردار خرم‌نیا همچنین از کشف دو هزار و ۱۲۱ عدد ژل ضد عفونی کننده کشف و جهت توزیع در بین مردم و رفع نیازمندی‌های بهداشتی به متولیان امر تحویل داده شد.

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی با اشاره به اینکه در این زمینه تعداد ۳۸ نفر محتکر شناسایی دستگیر و به مراجع قضائی معرفی شدند افزود: بازرسی و عملیات انتظامی در این زمینه تداوم دارد.

سردار خرم گفت: این مأموریت تا بازگشت آرامش کامل و ریشه کنی بیماری با همین حساسیت ادامه داشته و از مردم بصیر و ولایی استان درخواست می‌شود که هرگونه اخبار و اطلاعات در خصوص احتکار را در هر ساعتی از شبانه روز به ۱۱۰ اطلاع و گزارش کنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.