علی‌محمد نیکبخت روز دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: سامانه حمل‌ونقل هوشمند ترابران جاده فعالیت خود را طی ١٠ روز آینده در استان آغاز می‌کند و این سامانه، نیاز مراجعه به سازمان حمل و نقل، شرکت‌های حمل و نقل برای اعلام بار را رفع می‌کند.

وی با بیان اینکه با راه‌اندازی این سامانه دیگر نیازی نیست، رانندگان دنبال بار باشند بیان کرد: در این سامانه تمامی مراحل از یافتن بار تا تحویل بار و همچنین راننده و خودرو همگی به صورت هوشمند کنترل می‌شود. 

رییس پارک علم و فناوری آذربایجان‌غربی گفت: حذف دلال از روند باریابی و باردهی، سرعت بخشیدن به روند بارگیری و باردهی، کاهش هزینه‌های حمل و نقل، ارتباط مستقیم صاحب کالا و شرکت حمل و نقل رانندگان از جمله مزایای استفاده از این سامانه هوشمند به شمار می‌رود.

نیکبخت افزود: شرکت‌ها و رانندگان می‌توانند از طریق وب‌سایت و کامپیوتر یا با استفاده از گوشی‌های هوشمند از این سامانه بهره‌مند شوند.

به گزارش ایرنا شرکت نوآوران ابتکار احسان از مهر ١٣٩۶  در زمینه طراحی و پیاده سازی انواع نرم‌افزارهای آندروید و ios انواع وب‌سایت و سامانه‌های تحت وب و نشر دیجیتال شروع به فعالیت کرده است.

این شرکت در نظر دارد در زمینه هوشمند سازی سیستم‌ها فعالیت کند و سیستم‌های قدیمی را به سیستم‌های جدید و کارآمد تبدیل نماید که این اولین قدم است که در صنعت حمل و نقل برداشته شده است؛ همچنین این شرکت در حال طراحی یک app store جدید است. 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.