سرهنگ حسن شیخ‌نژاد روز پنج‌شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: با توجه به شرایط موجود و سوءاستفاده عده‌ای سودجو از این وضعیت، شناسایی و دستگیری این افراد در دستور کار فرماندهی انتظامی این شهرستان قرار گرفته است.
وی ادامه داد: در این راستا، ماموران پلیس پس از شناسایی محل انبار احتکار شده، با هماهنگی مقام قضائی، وارد این انبار شده و موفق به کشف این مقدار الکل طبی احتکاری شدند.

وی با بیان اینکه کارشناسان پلیس ارزش این میزان الکل احتکار شده را حدود ۱۳۰ میلیون ریال برآورد کرده‌اند گفت: با کشف این انبار، یک نفر در این ارتباط دستگیر و پس از تشکیل پرونده تحویل دستگاه قضائی شد.

وی افزود: در روز گذشته نیز ۲ انبار احتکار دستکش به تعداد ۴۰۰ هزار جفت و ۶۰ بطری الکل به صورت جداگانه در این شهرستان کشف و ضبط شد.

فرماندهی انتظامی میاندوآب با بیان اینکه نظارت و برخورد قاطع با برخی افراد سودجو که به اقدام به احتکار کردن مواد و کالاهای بهداشتی و ضدعفونی می‌کنند در دستور کار پلیس قرار دارد گفت: شهروندان نیز در صورت مشاهده هرگونه اقدام افراد سودجو در زمینه احتکار، مراتب را به سامانه ۱۱۰ پلیس اطلاع دهند.

شیوع ویروس کرونا اواخر دسامبر گذشته از چین آغاز شد و تاکنون هزاران نفر در این کشور به این ویروس مبتلا شده‌اند و صدها نفر بر اثر این بیماری جان خود را از دست داده‌اند.

این بیماری قابل پیشگیری است و به‌راحتی و با راهکارهای ساده می‌توان از شیوع و ابتلا به آن جلوگیری کرد؛ این ویروس دوره نهفته به نسبت طولانی از چند روز تا دو هفته دارد و همین امر موجب شده‌ تا زمانی که علایمی‌چون تب و تنگی نفس در مبتلایان بروز نکند، از آن آگاهی پیدا نکنند و ضرورتی برای رفتن به بیمارستان احساس نکنند.

طبق آخرین آمار، ۲ هزار و ۹۲۲ نفر در ایران به بیماری کرونا مبتلا شده و از این تعداد، ۹۲ نفر جان خود را از دست داده‌اند؛ ۱۵۰  نفر در آذربایجان‌غربی مشکوک به کرونا هستند که از این تعداد آزمایش هفت نفر مثبت اعلام شده و چهار نفر آنان با بهبودی از بیمارستان مرخص شده‌اند. 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.