سیدجواد فیض‌حسینی روز پنج‌شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا با اشاره به اجرای دستورالعمل‌های بهداشتی مقابله با کرونا در جایگاه‌های عرضه سوخت، اظهار داشت: به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا از ۶ اسفند ماه جاری نیز فرآیند سوخت‌گیری و پرداخت بهای سوخت توسط کارکنان جایگاه‌های عرضه سوخت انجام می‌شود. 

وی با بیان‌ اینکه جایگاه‌های عرضه سوخت شامل بنزین موتور، نفت‌گاز و سی‌ان‌جی از جمله اماکن عمومی است که در پیشگیری از ویروس کرونا باید مورد توجه قرار گیرد، افزود: به صورت مستمر پیام‌های آموزشی، بهداشتی و هشدار دهنده نیز توسط روابط عمومی منطقه اطلاع‌رسانی می‌شود.

«فیض‌حسینی» گفت: اماکن عمومی جایگاه‌ها اعم از سرویس‌های بهداشتی و نمازخانه‌ها هم با پایش مداوم ضدعفونی و گندزدایی می‌شود.

وی افزود: کم‌کردن ساعت کاری با هماهنگی مسوولان استانی و ستادی، عدم پخت غذا، توزیع اقلام بهداشتی مانند دستکش، ماسک و مواد ضدعفونی در بین کارکنان عملیاتی انبارهای نفت، بارگیری فرآورده و تاسیسات و ستادی از جمله اقدامات این منطقه در راستای مقابله با ویروس کروناست.

شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه میاندوآب یکی از مناطق ۳۷ گانه نفتی کشور است که مسوولیت تامین و توزیع چهار فرآورده نفتی شامل نفت سفید، بنزین، نفت‌گاز و نفت‌کوره را به ۹ شهر جنوب آذربایجان‌غربی شامل میاندوآب، شاهین‌دژ، تکاب، مهاباد، بوکان، نقده، سردشت، پیرانشهر و اشنویه و همچنین ۲ شهر بانه و سقز در استان کردستان را برعهده دارد.
به گفته رییس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان‌غربی، ۱۵۰  نفر در سطح استان مشکوک به کرونا هستند که از این تعداد، آزمایش هفت نفر مثبت اعلام شده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.