قاسم جلیلی‌نژاد روز دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: تعدادی از سایت‌های تلفن همراه در این مناطق به دلیل قطعی برق از مدار خارج شده بودند که با برق‌رسانی موقت به این سایت‌ها از طریق ژنراتورهای پرتابل و دستی دوباره وارد مدار ‌شدند.

وی با اشاره به اینکه لحظه‌های ابتدایی وقوع زلزله حجم ترافیک بالایی در شبکه‌های ارتباطی وجود داشت، بیان کرد: در حال حاضر مناطق زلزله‌زده قطور هیچ مشکلی ندارد و ارتباطات به صورت عادی برقرار است.

وی اظهار داشت: با هماهنگی انجام‌شده تیم‌های پشتیبانی شرکت‌های ارتباطات زیرساخت، مخابرات، همراه اول و ایرانسل برای رسیدگی به مشکلات احتمالی در منطقه حضور دارند.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات آذربایجان‌غربی گفت: وضعیت شبکه ارتباطی در حوزه تلفن همراه، ثابت و اینترنت در مناطق اصلی زلزله‌زده قطور پایدار است.

جلیلی‌نژاد بیان کرد: این زلزله ۴۳ روستا را تحت تاثیر قرار داده‌است و تیم‌های فنی و ارزیاب اپراتورهای ارتباطی در اولین ساعت به منطقه زلزله‌زده اعزام شده‌اند.

به گزارش ایرنا علاوه بر ده‌ها زمین‌لرزه با شدت کم و متوسط، مناطق مرزی خوی طی روز گذشته ۲ بار با زمین‌لرزه نسبتا شدید لرزید که این امر موجب مصدومیت حدود ۸۵ نفر و بستری شدن ۱۰ نفر از آنان، تلف شدن صدها راس دام روستاییان و تخریب ۱۰ تا ۱۰۰ درصدی منازل در حداقل هشت روستای این منطقه شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.