ارسلان شکری روز پنج‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در ۲۴ ساعت گذشته که شاهد بارش سنگین برف در استان بودیم، محورهای شمالی و جنوبی درگیر برف و کولاک بود ولی راهداران بدون توقف، اقدام به بازنگهداشتن مسیرها کردند.

وی اضافه کرد: در حالی که طی سه روز گذشته افزون بر ۵۰۰ راه روستایی بسته بود و به علت کولاک و برف، همواره بر تعداد آنها افزوده می‌شد، راهداران آذربایجان‌غربی تلاش بی وقفه‌ای را برای بازکردن راه‌های روستایی آغاز کردند و در حال حاضر تنها ۱۱۰ روستا بسته باقی مانده‌است.

وی بیان کرد: با تلاش راهداران، همه راه‌های روستایی نیز تا زمان آغاز انتخابات در آذربایجان‌غربی بازخواهد شد و مشکلی در این خصوص وجود ندارد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌غربی ادامه داد: این اداره‌کل امسال در قالب طرح زمستانی از طریق سامانه جامع ۱۴۱ آماده پاسخگویی در مورد آخرین وضعیت راه‌های استان و ارایه مشاوره به رانندگان و مسافران است.

وی اضافه کرد: علاوه بر شماره ثابت ۱۴۱، شهروندان می‌توانند از طریق تلفن گویای شماره پیامک ۱۰۰۰۱۴۱ اطلاعات راه‌های مورد نیاز را دریافت کرده و سفر خود را مدیریت کنند.

هم‌اکنون ۱۰ هزار و ۷۷۷ کیلومتر راه بین شهری و روستایی در آذربایجان‌غربی وجود دارد که از این مقدار هشت هزار و ۵۰۰ کیلومتر را راه روستایی و مابقی راه بین شهری تشکیل می‌دهد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.